کد خبر : 1304672 | 27 بهمن 1394 ساعت 09:03 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

والیبالی‌ها به دنبال انتقام در پلی‌آف

بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال عصر روز چهارشنبه برگزار می شود و تیم های مهمان که در بازی اول شکست خوردند برای بقا در لیگ محکوم به برد هستند.

والیبالی‌ها به دنبال انتقام در پلی‌آف
به گزارش "ورزش سه"، عصر روز چهارشنبه بازی های برگشت دور اول پلی آف لیگ برتر والیبال برگزار می شود تا تیم های مهمان در صورت پیروزی راهی چهار تیم برتر شوند. در دیدارهای رفت تیم های بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه و ثامن الحجج خراسان که میزبان بودند موفق شدند رقبای خود را شکست دهند و حالا آرمان اردکان، متین ورامین، سایپا و شهرداری تبریز برای بقا در جمع تیم ها باید بازی برگشت را مقابل تماشاگران خودی پیروز شوند.

بانک سرمایه به راحتی توانست دیدار رفت را در تهران پیروز شود و اردکان تیم قدرتمند خانگی نشان نداد. حضور آرمان در پلی آف موفقیت چشم گیری برای این تیم محسوب می شد اما دیدار برگشت تفاوت های زیادی با بازی رفت خواهد داشت چراکه بازی در سالن آیت الله خاتمی اردکان برای هیچ تیم مهمانی آسان نبوده است. بانک سرمایه در صورت پیروزی راهی چهار تیم برتر می شود اما در صورت شکست سومین بازی سرنوشت ساز یک بار دیگر در تهران برگزار می شود.

نزدیک ترین بازی روز یکشنبه بین تیم های پیکان و متین انجام شد. ورامینی ها تا مرز پیروزی مقابل پیکان رفتند اما در امتیازات پایانی شاگردان پیمان اکبری با نتیجه 3 بر 2 برنده بازی شدند. قطعا بازی برگشت در ورامین حساس ترین بازی امروز خواهد شد چرا که متین به باور پیروزی رسیده است و از طرفی دیگر متین همیشه مقابل تماشاگران خودی بازی های متفاوتی را انجام داده است.

ثامن الحجج در مشهد به یک پیروزی با ارزش مقابل شهرداری تبریز رسید و حالا برای تکمیل شگفتی راهی تبریز می شود. شهرداری تبریز در بازی های آخر خود موفق شده بود بانک سرمایه و شهرداری ارومیه را شکست دهد و بعد از وصول مطالبات بازیکنان این تیم روحیه ای مضاعف گرفته بود اما شاگردان بناکار در دو بازی آخر خود یکی در لیگ یکی در پلی آف مغلوب ثامن الحجج شدند، چه در تبریز چه در مشهد. حالا بازی برگشت پلی آف در تبریز خواهد بود اما با این تفاوت که میزبان دیگر فرصتی برای جبران شکست مقابل ثامن الحجج ندارد و اگر می خواهد در جمع 4 تیم برتر باشد باید به روند ناکامی هایش مقابل این تیم پایان دهد.

شهرداری ارومیه مقابل چشمان 6 هزار تماشاگر خودی سایپا را شکست داد و حالا باید به تهران بیاید تا رفتن خود به جمع 4 تیم را قطعی کند. با اینکه میزبان برنده روز اول بود اما سایپا بازی بسیار ریسکی را انجام داد و در بسیاری از امتیازات پیش بود. سرمربی شهرداری ارومیه در مورد این بازی گفته بود ما آماده شرایطی سخت تر از این هم بودیم و بازی در تهران تا حد زیادی تکلیف چهار تیم برتر لیگ را مشخص خواهد کرد.

برنامه بازی‌ها:

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی 
آرمان ورزش اردکان - بانک سرمایه
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: محمد حسن خوشدل

ورامین، ساعت 17 و 30 دقیقه: سالن شهید گل عباسی
متین صالحین ورامین – پیکان تهران
داور اول: مرتضی اکرمی،  داور دوم: اصغر میرزایی و ناظران: محمود حداد و حسین پورکاشیان

تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی 
شهرداری تبریز – ثامن الحجج خراسان
داور اول: اصغر حاجی کاظمی، داور دوم: داود نافعی و ناظر: محمد حسن شفقی

تهران، ساعت 17: خانه والیبال 
سایپای تهران – شهرداری ارومیه
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: خلیل یگانه مجد

دیدگاه‌ها