کد خبر : 1305199 | 29 بهمن 1394 ساعت 15:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

نباید ترسو بازی کنیم

ویسی: تمرکز بازیکنان ما را بهم زدند

سرمربی استقلال خوزستان پیشنهاداتی که بازیکنانشان در نیم‌فصل شد را موجب از دست رفتن تمرکز شاگردانش عنوان می‌کند.

ویسی: تمرکز بازیکنان ما را بهم زدند
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم گفت: با توجه به شرایط جدول و حساسیتی که در آن است با شناخت از تیم خوب و باشخصیت صبا باید به سه امتیاز برسیم. هر دو تیم نیاز مبرم به پیروزی داریم. نباید ترسو بازی کنیم چون هر تیم که در بازی فردا ترسو بازی کند تاوانش را در هفته‌های بعد خواهد داد. هر دو تیم شجاعانه، با تمام وجود و پر قدرت بازی می کنند ولی ما باید با تلاش امتیازاتمان را اضافه کنیم.

او ادامه داد: مسابقات لیگ تورنمت است که برخی ابتدا، اواسط و چند تیم انتهای جدول به مشکل می‌خوند. خدا را شکر ما زمانی دچار افت شدیم که توانستیم جبران کنیم. ما توان جوان بودن تیم را دادیم ولی اگر اواخر فصل به مشکل می‌خوردیم کارمان سخت می‌شد. باخت‌های ابتدای نیم‌فصل دوم طبیعی بود.

ویسی در مورد دلایل افت تیمش عنوان کرد: در نیم‌فصل تیم‌ها به دنبال بازیکنان ما بودند و تمرکز آنها را بهم زند. البته ما نباید بهانه بیاوریم اما واقعیت این است چین مسائلی در روند تیم ما تاثیر گذاشت. در اردوی کیش نیم‌فصل با بازیکنان صحبت کردیم تا تمرکزشان را از دست ندهند ولی این اتفاق افتاد و ما دو باخت دادیم. تیمی که در 20 هفته می‌تواند بالای جدول باشد مطمئنا پرقدرت است و ما نیز تا پایان فصل به زور هم که شده خودمان را در صدر حفظ می‌کنیم و مطمئنا یکی از امیدهای قهرمانی هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: ابتدای فصل هیچکس فکر نمی‌کرد چنین نتایجی بگیریم. استقلال خوزستان این فصل من را یاد صبایی که با آن سهمیه آسیایی گرفتیم می‌اندازد. آن موقع هم به ما می‌خندیدند ولی چهارم لیگ شدیم و امسال هم چنین مسئله‌ای وجود داشته است. الان همه طور دیگری به ما نگاه می‌کنند.

او تصریح کرد: ابتدای فصل استراتژی ما بقا در لیگ بود اما شرایط طوری شد که حالا به قهرمانی هم فکر می‌کنیم. اگر از 10 بازی باقی مانده 18 امتیاز بگیریم قهرمان خواهیم شد.

ویسی در مورد شناختش از صبا گفت: علی دایی یکی از انسان‌های باشخصیت کشور است که همان شخصیت را به صبا داده است و تیمش با احترام است. باشناختی که از حریف و تیم خودمان داریم می‌دانیم همه برای سه امتیاز بازی می‌کنند. اشتباه کوچک در این مسابقه پیروزی را به تیم مقابل می‌دهد و ما باید با کمترین اشتباه به پیروزی برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: استرس تیم ما مثبت است ولی اگر پایین جدول بودیم استرس منفی داشتیم. این استرس لازم است چون به روند تیم کمک می‌کند.

ویسی یادآور شد: در نیم‌فصل از هشت بازی 5 امتیاز گرفتیم و 32 امتیاز در نیم‌فصل اول به دست آوردیم ولی در پایان 32 امتیاز داشتیم. راه جبران امتیاز در دور برگشت را در نیم فصل اول به دست آوردیم.

او در مورد استعفای کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی عنوان کرد: من اظهاری راجع به این موضوع نداشتم و از اتفاقات خبر ندارم ولی از نظر من کی‌روش مربی بزرگی است و باید بماند تا تیم به جام جهانی برود. او باید بماند و به تیم ایران کمک کند.

دیدگاه‌ها