کد خبر : 1305374 | 30 بهمن 1394 ساعت 10:50 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمارهایی از دربی مشهد

تاکنون سه بار دربی مشهدی ها در لیگ برتر اتفاق افتاده است. البته در لیگ آزادگان این آمار به عدد 6 می رسد.

آمارهایی از دربی مشهد
به گزارش "ورزش سه"، هر سه دربی لیگ برتری مشهد در ورزشگاه ثامن برگزار شده است و امروز این میزبانی به عدد چهار خواهد رسید. این در حالی است که در صورت بقای هر دو تیم در لیگ برتر پانزدهم، ممکن است از فصل آینده دیدارهایشان در ورزشگاه زیبا و تازه تاسیس امام رضا برگزار شود.

در مجموع سه بازی برگزار شده، 4 گل از خط دروازه ها گذشته است. پیام دو گل(اشپیتیم آرفی و حسین کوشکی)، ابومسلم یک گل (مهدی آقا محمدی) و پدیده هم یک گل (مهدی خیری) در دربی مشهد به ثمر رسانده اند.

رضا ناصحی تنها بازیکنی است که سابقه حضور در هر سه دربی گذشته را داشته و با توجه به اینکه او بازیکن ثابت پدیده در این فصل نیز به شمار می آید، چهارمین دربی ناصحی هم در پیش است. یونس شاکری هم در بازی امروز می تواند سومین دربی اش را تجربه کند.

جالب است بدانید با توجه به عدم ثبات سرمربی گری تیم های مشهدی در لیگ برتر فوتبال، رضا مهاجری، سرمربی فعلی پدیده می تواند برای دومین بار دربی مشهد را به عنوان سرمربی تجربه کند و از این حیث بالاتر از خداداد عزیزی، مجید حسینی پور (سرمربیان پیام)، هادی برگی زر، علی حنطه (سرمربیان ابومسلم) و سعید رمضانی (سرمربی سیاه جامگان در نیم فصل اول) قرار گیرد.

سیروس سنگچولی، سنگربان پیام در اولین دربی با اخراج در دقیقه 34، اولین و تنها اخراجی دربی مشهد بوده است.

هرچند بازی بین دو تیم مشهدی با آمار پایین گل همراه بوده است اما این وضعیت برای کارت های زرد صدق نمی کند. 17 کارت زرد در سه دیدار نشان دهنده حساسیت های بالای این دربی برای تیم های برگزار کننده آن است.

دیدگاه‌ها