کد خبر : 1306000 | 02 اسفند 1394 ساعت 15:54 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان سورپزایزم کردند

آهی: در ملوان آبرو مهمتر از پول است

احمد آهی در دیدار با گسترش با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در آن دیدار رباط صلیبی پاره کرد.

آهی: در ملوان آبرو مهمتر از پول است
آهی در مورد وضعیتش به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: دیروز پیش دکتر بودم و او گفت 2 هفته دیگر باید بروم و پایم را نشان دهم تا بعد از آن مشخص شود چه زمانی می توانم جراحی کنم. من اصرار دارم قبل از عید حتما جراحی کنم تا برای مردادماه کاملا آماده شده باشم.

او که در دیدار با گسترش این اتفاق برایش افتاد در این باره ادامه می دهد: اولین کسی که متوجه پاره شدن رباط می شود خود شخص است. آن لحظه که در بازی زانویم چرخید و پایم پیچید، خیلی درد داشتم، خیلی وحشتناک بود.

مدافع ملوان در مورد اینکه هم تیمی‌هایش با پیراهنی منقش به عکس آهی به زمین آمده بودند می گوید: خودم از چنین چیزی خبر نداشتم ناگهان بازیکنان را که دیدم شوکه شدم. آنها سورپرایزم کردند و این موضوع خیلی برایم جالب بود. سنگ تمام گذاشتند امیدوارم زودتر خوب شوم و بتوانم به ملوان کمک کنم.
 
این بازیکن در مورد اوضاع نامناسب تیمشان نظرش را اینگونه بیان کرد: آنقدر راجع به این قضیه صحبت کرده ام که تکراری شده. فعلا هم که حمیدخان استعفا داده ولی با رفتن ایشان چیزی درست نمی شود. مشکل ایشان باشگاهی است، ما نه امکانات داریم نه بودجه الان هم مثل چند سال پیش نیست که تمام تیم ها بتوانند راحت کار کنند. هر تیمی پول دارد موفق‌تر است در تمام دنیا هم به این شکل است که تیم هایی که بودجه‌شان کم است برای قهرمانی نمی‌جنگند نهایت به رتبه دهم، یازدهمی فکر می کنند. ما که پول نداریم اگر همین تماشاگر را هم نداشتیم تا الان 10 بار افتاده بودیم. خدا را شکر بچه های ما با غیرت و تعصب هستند و آبرویشان برایشان از پول مهمتراست حتی غیربومی های ملوان هم تعصب خاصی به تیمشان دارند و موقعی که اوضاع بحرانی می شود کاری به این مسائل ندارند و به فکر این هستند هر طور شده تیم را نگه دارند زیرا می دانند اگر اینطور نشود آبروی خودشان هم در خطر می افتد.

دیدگاه‌ها