کد خبر : 1306977 | 06 اسفند 1394 ساعت 22:22 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 1-0 آگسبورگ

صعود لیورپول به یک هشتم نهایی لیگ اروپا

دیدار تیم های لیورپول و آگسبورگ لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود لیورپول خاتمه یافت تا این تیم با برتری 1-0 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

صعود لیورپول به یک هشتم نهایی لیگ اروپا
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آگسبورگ برای انجام بازی برگشت خود از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را در آنفیلد به مصاف هم آمده بودند در حالیکه بازی رفت بدون گل مساوی شده بود.

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل برتری نیز دست یافت. دقیقه 4، کوهر با خطای هند خود درون محوطه جریمه یک پنالتی تقدیم لیورپولی ها کرد و جیمز میلنر نیز آن را به گل تبدیل کرد.

1093886

لیورپول به حملات خود ادامه داد و می توانست توسط فیرمینو و استوریج فاصله را بیشتر نیز بکند اما توپ لیورپولی ها وارد دروازه نمی شد. استافیلیدیس، با ضربه سر خود اولین موقعیت جدی آگسبورگ را دقیقه 27 خلق کرد اما مینیوله به زیبایی این توپ را مهار کرد.

لیورپول دقیقه 35 تا آستانه پذیرش گل تساوی هم پیش رفت. پاس به عقب اشتباه لوکاس لیوا به کایوبی رسید اما این بازیکن در حالیکه با مینیوله تک به تک شده بود، نتوانست از فرصت بادآورده خود استفاده کند.

دقیقه 39 پاس کاتبک کوتینیو به استوریج و شوت این بازیکن که به تیر دروازه برخورد کرد، آخرین موقعیت جدی بازی در نیمه اول بود تا در نهایت این نیمه با برتری 1-0 لیورپول به اتمام برسد.

1093885

لیورپول نیمه دوم را نیز بهتر از میهمان خود آغاز کرد و سه دقیقه پس از شروع می توانست به گل دوم خود نیز دست یابد. کوتینیو دقیقه 48 با پاس عالی خود استوریج را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم لیورپول نیز بلافاصله به توپ ضربه زد اما این توپ با فاصله ای بسیار اندک به بیرون رفت تا حساب کار 1-0 باقی بماند.

پس از این صحنه، بازی از تب و تاب افتاد و توپ بیشتر در میانه های زمین در جریان بود. لیورپول که با این نتیجه صعود می کرد، سعی در حفظ توپ داشت و آگسبورگ هم توان لازم برای خلق موقعیت گل نداشت.

تا اینکه دقیقه 72 و 74 لیورپول به فاصله دو دقیقه دو موقعیت جدی گلزنی را به دست آورد اما هر دو را از دست داد. ابتدا اوریگی و سپس هندرسون نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کرده و کار را برای لیورپول تمام کنند.

دقیقه 86 نفس ها در سینه هواداران لیورپول حبس شد وقتی کایوبی تا آستانه زدن گل تساوی آگسبورگ پیش رفت اما با خوش شانسی قرمزها توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد تا لیورپول همچنان تیم صعود کننده به یک هشتم باشد.

بازی در دقایق پایانی با فشار آگسبورگ همراه بود اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا لیورپول با همان یک گل، مجوز حضور در یک هشتم لیگ اروپا را کسب کند.

دیدگاه‌ها