کد خبر : 1308848 | 15 اسفند 1394 ساعت 09:30 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه:

هوینس در دیدار با دورتموند کنار تیم نیست

رومینیگه در آستانه بازی بایرن مقابل دورتموند از عدم سفر رئیس پیشین بایرن که بتازگی از زندان آزاد شده به وست‌فالن برای تماشای این مسابقه خبر داد.

هوینس در دیدار با دورتموند کنار تیم نیست
به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس که روز دوشنبه بعد از تحمل 662 روز حبس از زندان آزاد شد، برای اتصال دوباره به مجموعه بایرن مونیخ طاقت نیاورد و چهارشنبه شب برای تماشای دیدار تیم محبوبش در هفته بیست و سوم فصل جاری بوندسلیگا مقابل ماینس به آلیانس آرنا رفت.
اما شاید بتوان گفت حضور بعد از دو سال این رئیس سابق خوش یمن نبود و باواریایی‌ها نخستین شکست فصل خود را پذیرا شدند. او که یک شال قرمز و سفید هواداری هم به گردنش انداخته بود و در کنار همسر، فرزندان و برادرش روی سکوهای جایگاه ویژه دیده می‌شد. اما گل برتری ماینس در دقایق آخر همه امیدهای او را به باد داد تا این تجدید حضور به کامش حسابی تلخ شود و حال آنکه کارل هاینس رومنیگه گفته بود:" امیدوارم به شکرانه بازگشت هوینس بتوانیم سه امتیاز را به او هدیه کنیم."
نایب رئیس بایرن درمورد اینکه هوینس برای تماشای دیدار بعدی بایرن که خارج از خانه و مقابل دورتموند خواهد بود هم قرمزپوشان را همراهی خواهد کرد، گفت:" خیر. فکر نمی‌کنم."
گفتنی است هوینس که به جرم فرار مالیاتی در زندان به سر می‌برد، در اولین و تنها مصاحبه‌اش پس از آزادی تاکید کرده بود فعلا مایل نیست هیچ پست و مقامی در بایرن پذیرد و عبارت "هیچ کاره ای نیستم جز یک هوادار" را بکار برده بود. او به "بیلد" گفته بود ترجیح می‌دهد چند ماهی را در آرامش و به دور از هجوم عکاسان و خبرنگاران سپری کند.

دیدگاه‌ها