کد خبر : 1309046 | 15 اسفند 1394 ساعت 19:23 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی چلسی برابر استوک

دیدار دو تیم چلسی و استوک سیتی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت و آبی ها فرصت صعود به رتبه هشتم جدول را از دست دادند.

توقف خانگی چلسی برابر استوک
به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای جبران فاصله 3 امتیازی اش با استوک سیتی، در استمفوردبریج مقابل این تیم قرار گرفت. نکته جالب توجه در ترکیب چلسی، حضور ثابت ترائوره در خط حمله تیم بود. گاس هیدینک به علت مصدومیت دیگو کاستا در نهایت ترجیح داد تا از او در این دیدار استفاده نکند تا مهاجم اسپانیایی اش را با آمادگی بیشتری در دیدار حساس مقابل پی اس جی در اختیار داشته باشد.

بازی متعادل آغاز شد و اولین خطر این دیدار را دقیقه 15 شاگردان هیدینک به وجود آورند. سانتر خوب آزپلیکوئتا از سمت راست فرصت را برای هازارد فراهم آورد تا با ضربه سر دروازه استوک را باز کند اما ضربه هازارد از قدرت لازم برخوردار نبود.

بازی با برتری نسبی چلسی در ادامه دیدار سپری شد اما هیچ یک از دو تیم نتوانستند خطر جدی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در نهایت در دقیقه 39 چلسی موفق شد گل اول را وارد دروازه استوک سیتی کند. روی پاس نمانیا ماتیچ، فرصت برای ترائوره، مهاجم جوان چلسی، رسید تا با یک ضربه دقیق و دیدنی پای چپ دروازه استوک سیتی را باز کند. این چهارمین گل ترائوره در پنج دیدار او برای چلسی محسوب می شد.

در ادامه نیمه اول تلاش دو تیم سرانجامی نداشت تا بازی با همان یک گل به سود چلسی در این نیمه خاتمه یابد.

نیمه دوم با برتری نسبی استوک سیتی آغاز شد. آن ها در دقیقه 59 روی حرکت استثنایی شکیری، هافبک سوئیسی خود که توانست دو بازیکن چلسی را از پیش رو بردارد، صاحب موقعیت گلزنی شدند اما ضربه شکیری در لحظات آخر با واکنش مناسب کورتوا دفع شد تا استوک با بدشانسی نتواند حساب کار را به تساوی بکشاند.

چلسی در ادامه با دو تغییر در خط حمله اش و میدان فرستادن لوفتوس چیک و رمی، سعی داشت تا خلاقیت بیشتری به فاز تهاجمی اضافه کند اما بازیکنان استوک در نیمه دوم نشان دادند از انگیزه بالایی برای جبران گل خورده برخوردار هستند. با این حال شاگردان مارک هیوز در ایجاد موقعیت جدی گلزنی روی دروازه چلسی ناکام بودند و مدافعان گاس هیدینک، روز کم اشتباهی را سپری می کردند.

در 10 دقیقه پایانی فشار بازیکنان استوک سیتی روی دروازه کورتوا افزایش پیدا کرد تا در نهایت آن ها موفق شدند در دقیقه 85 دروازه چلسی را باز کنند. دیوف درون محوطه جریمه با استفاده از عکس العمل ضعیف کورتوا روی سانتر ارسالی، موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا حساب کار 1-1 شود.

تلاش دو تیم در دقایق پایانی نتیجه ای نداشت تا در نهایت چلسی و استوک سیتی در استمفوردبریج به تساوی 1-1 رضایت دهند.

دیدگاه‌ها