کد خبر : 1309569 | 17 اسفند 1394 ساعت 18:03 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: نباید وارد حاشیه می شدیم

سرمربی تیم والیبال پیکان خستگی را عامل تاثیرگذار بر شکست تیمش می داند و معتقد است 8 بازی 5 سته داشتیم که خستگی کار دست‌مان داد.

اکبری: نباید وارد حاشیه می شدیم
به گزارش "ورزش سه"، پیکان دومین دیدار فینال لیگ برتر را به بانک سرمایه واگذار کرد تا رالی فینال ادامه دار باشد. پیمان اکبری بعد از این شکست گفت:« بالاخره خستگی کار دست ما داد. ما در طول فصل 8 بازی 5 ست را برگزار کرده بودیم که دیدارهای سنگینی نیز بودند. بازیکنان ما در ست‌های اول و دوم عملکرد خوبی داشتند اما قدر امتیازهای خود را ندانستند. اگر وارد حاشیه‌های بازی نمی‌شدیم می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. با این حال به حریف تبریک می‌گویم.»

او در مورد بازی روز پنجشنبه هم معتقد است:«  در فرصت باقی‌مانده تا بازی سوم در روز پنجشنبه به ریکاوری ذهنی و جسمی می‌پردازیم تا برای آن بازی مهیا شویم. قطعاً برای بازی سوم برنامه و تاکتیک خود را تغییر می‌دهیم.»

اکبری در مورد حاشیه‌های انتهای بازی گفت: طرف خطاب من کارخانه نبود ولی اینکه تعدادی از تماشاگران به صورت مستقیم از نیمکت بانک سرمایه دستور می‌گیرند به صورت مستند و با فیلم قابل اثبات است. در هر حال این کمسائل مهم نیست و پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها