کد خبر : 1309801 | 18 اسفند 1394 ساعت 17:24 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

والیبالیست‌های ارومیه‌ای به مشهد می‌روند

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در هفته گذشته تمرین کرده‌اند و قطعاً برای بازی فردا (چهارشنبه) به مشهد می‌رویم.

والیبالیست‌های ارومیه‌ای به مشهد می‌روند
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دیدار نخست رده‌بندی لیگ برتر والیبال بین دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن مشهد به دلیل عدم حضور تیم مشهدی در ارومیه برگزار نشد و شاگردان جبار قوچان‌نژاد متحمل یک باخت فنی 3 بر صفر شدند.

احد یوسفی،‌ مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد حضور تیمش در بازی دوم در مشهد اظهار داشت: بازیکنان تیم در هفته گذشته تمرین کرده‌اند و قطعاً برای بازی فردا (چهارشنبه) به مشهد می‌رویم.

یوسفی ادامه داد: تیم‌های شهرستانی در چند سال گذشته به دلیل مصدومیت‌ها و آسیب‌دیدگی‌های خاص در مراحل یک چهارم نهایی و بالاتر به مشکل برخورده‌اند. تیم ما هم با مصدومیت پوریا فیاضی و سپس آرش کشاورزی دچار مشکل شد و به فینال نرسید. این نتیجه به هیچ وجه برای باشگاه قابل قبول نیست ولی شور و نشاطی که که توسط تیم والیبال شهرداری ارومیه در شهر و بین مردم ایجاد شد برای ما یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: سرمایه‌گذاری روی والیبال در ارومیه کار ساده‌ای نیست چون به صورت مستقیم باید پاسخگوی توقعات مردم باشیم. من امیدوارم باشگاه در فصل آینده هم همین روند را ادامه دهد و یک تیم قدرتمند راهی لیگ شود.

بازی دوم رده‌بندی لیگ برتر والیبال،‌ فردا(چهارشنبه) در مشهد برگزار می‌شود و تیم شهرداری ارومیه در صورت پیروزی در این بازی به مقام سوم خواهد رسید.

دیدگاه‌ها