کد خبر : 1310197 | 20 اسفند 1394 ساعت 13:55 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

5 لحظه فراموشی نشدنی لیورپولی ها برابر یونایتد

لیورپول، امروز در خانه میزبان منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپاست و شکی نیست که لک‌لک ها می‌خواهند در خانه بر حریف خود غلبه کنند.

5 لحظه فراموشی نشدنی لیورپولی ها برابر یونایتد
به گزارش "ورزش سه"،‌این اولین تقابل دو تیم در رقابت‌های اروپایی است ولی مسلما سرآمد تقابل‌های متعدد و جذاب دو تیم نیست. آنفیلد بارها میزبان بازی‌های زیبایی بین دو تیم بوده و لیورپول در خانه ،‌نتایج خوبی مقابل شیاطین سرخ کسب کرده است. در زیر،‌5 دیدار موفق لیورپول در خانه مقابل منچستر را بررسی کرده ایم.

ژانویه 1994؛ بازگشت رویایی

کمی عجیب است که هواداران در آنفیلد برای کسب تساوی مقابل یونایتد تیمشان را تشویق کنند ولی وقتی در عرض 23 دقیقه یونایتد 3-0 از لیورپول پیش افتاده بود،‌جنگ برای بازگرداندن نتیجه شروع شد. دو گل از نایجل کلاف امیدهای لیورپول را زنده کرد تا در فاصله 11 دقیقه به پایان بازی،‌نیل رودوک موفق شد با یک ضربه هد دیدنی،‌دروازه یونایتد را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

نوامبر 2011؛ دو گل اوون در شب درخشش فوق‌العاده اش

در حالی که دهه 80،‌دهه ی سلطنت لیورپول بود،پس از آن این منچستریونایتد بود که قدرت را در دست گرفت. ولی دو گل از مایکل اوون و یک ضربه ایستگاهی دیدنی از جان آرن ریسه ، پیروزی 3-1 را برای لیورپول رقم زد تا در نهایت در ماه می،‌لیورپول 3 امتیاز بالاتر از یونایتد قرار گرفت. فصل 02-2001 اولین فصلی بوده که لیورپول از شروع لیگ برتر به چنین دستاوردی رسیده است.

فوریه 2006؛ پایان سلطنت یونایتد در جام حذفی با هد کراوچ

در حالی که 85 سال از آخرین پیروزی لیورپول مقابل یونایتد در جام حذفی می‌گذشت، ضربه سر پیتر کراوچ در اوایل بازی لیورپول را به گل رساند تا در نهایت لک‌لک‌ها 1-0 پیروز شوند و طلسم شکست‌های جام حذفی را بشکنند.

اکتبر 2009؛ نابودی ویدیچ توسط تورس

ویدیچ در دوران حضورش در منچستریونایتد و لیگ برتر، خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعین تاریخ لیگ نشان داد ولی مدافع صرب یک نقطه ضعف داشت: فرناندو تورس.
مهاجم اسپانیایی گل اول را در پیروزی 2-0 تیمش به ثمر رساند و ویدیچ که نتوانست کاری مقابل او انجام دهد، در دقایق پایانی از زمین مسابقه اخراج شد.

مارس 2011؛ هت‌تریک درک کویت

یورگن کلوپ امیدوار است که بتواند در این دیدار مهم و حساس مقابل یونایتد نتیجه بگیرد ولی او مسلما به بازیکن سرنوشت سازی مثل درک کویت در تیمش نیاز دارد. با کمک لوئیس سوارز،‌کویت موفق شد 3 گل مقابل منچستریونایتد به ثمر برساند تا تیمش به یک پیروزی حساس در آن بازی برسد.

دیدگاه‌ها