کد خبر : 1310287 | 20 اسفند 1394 ساعت 19:02 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کسی آدرس اشتباهی نرود

منصوریان: داریم می سوزیم و می سازیم

سرمربی نفتی ها می گوید ما این پیروزی را به دست آوردیم اما خواهش می کنم کسی به آدرس اشتباهی نرود و گمان نشود هر بازی که ما به اردو نرویم پیروز می شویم.

منصوریان: داریم می سوزیم و می سازیم
به گزارش "ورزش سه"، علی رضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در مقابل گسترش فولاد گفت: خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم، ما سه بار در این بازی توپ را تیرک دروازه حریف زدیم بنابراین باید زودتر از این شکلی که بازی را بردیم باید برنده می شدیم، البته به غیر از سه ضربه ای که ما به دروازه حریف زدیم، حریف پا به پای ما بود و این اوج بدشانسی حریف بود که ما توانستیم به این شکل بازی را ببریم. من به دستیارم هم گفتم که حریف در زمینی مانند فرش تمرین می کند، اما ما به این زمین عادت کردیم، در همین جا تمرین می کنیم و همینجا هم بازی های مان را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: این پیروزی را از صمیم قلب به دوست عزیزم مرحوم دارستانی تقدیم می کنم، ما شب گذشته به هتل نرفتیم برای اینکه منابع مالی نداشتیم، آژانسی هم که حامی ماست خسته شده است. ما این پیروزی را به دست آوردیم اما خواهش می کنم کسی به آدرس اشتباهی نرود و گمان نشود هر بازی که ما به اردو نرویم پیروز می شویم.

منصوریان ادامه داد: ما سال گذشته خودمان را نشان دادیم، روزهایی که برای بازی تیم های پرسپولیس و استقلال 5000 تماشاگر می آمد ما در بازی برابر الاهلی 28000 تماشاگر داشتیم، دیگه نمی خواهیم خودمان را نشان دهیم ولی می خواهیم ثبات داشته باشیم، فوتبال ما حرفه ای نیست و به جزء تیم های پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی تیم دیگری نمی تواند حرفه ای شود، ما اگر خصوصی هم بخواهیم بشویم نمی توانیم، کسی نمی آید پیراهن تیم ما را بخرد.

او در پایان گفت: ما در این شرایط داریم می سوزیم و می سازیم، یک مدیر فوتبال را دوست دارد و بعد از آن مدیری می آید و فوتبال را دوست ندارد و اتفاقات اینچنینی برای ما و تیم های دیگر به وجود می آید.

دیدگاه‌ها