کد خبر : 1310303 | 20 اسفند 1394 ساعت 19:45 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

فولادشهر و اصفهان برایم مثل یک آهنگ با خاطرات بد است

جلالی: در آینده تیم بهتری خواهیم شد

سرمربی سایپا بعد از تساوی برابر ذوب در فولادشهر از قهرمانی تیمش در لیگ پانزدهم ناامید شد.

جلالی: در آینده تیم بهتری خواهیم شد
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن به تشریح تساوی سایپایی ها برابر ذوب پرداخت و گفت:بازی سختی بود.نصف تیم را به دلایل مختلف نداشتیم.هر چی از بازیکنان جوان و زیر 20 سال و 21 و 23 داشتیم همه را آورده بودیم.کار سخت تر شد.وقتی در بخش حمله نمی توانیم کارایی داشته باشیم فرصت حمله را به حریف می دهیم.همین که دفاع و هافبک ما با زحمت زیاد توانستند یک امتیاز بگیرند خوب بود.البته در این شرایط.

وی ادامه داد:سلطانی 17 ساله و جوادی 19 ساله در ترکیب اصلی ما بودند.هر چه موجودی داشتیم در این مسابقه استفاده کردیم.در خط حمله کم اثر بودیم و در این شرایط فضا را به حریف می دهیم.

سرمربی سایپا درباره اظهارات خود مبنی بر اینکه اصفهان برایش خوش یمن نیست خاطرنشان کرد:طبیعی است وقتی شما اتفاقی رخ می دهد و خاطره ای از یک آهنگ دارید تا مدت ها در ذهن تان خاطره این موضوع باقی می ماند. در بازی دور رفت به این دلیل آن حرف را زدم که به من فحاشی شد. ما هوادار نداریم و از این کارها نمی کنیم. آذری پس از آن بازی با من تماس گرفت و موضوع را پذیرفت. فصل قبل هم همین اتفاق افتاده بود ولی آنها نپذیرفته بودند. این بار باشگاه ذوب آهن ماجرای دور رفت را پذیرفت و آذری دید چه اتفاقی رخ داده است. البته امروز هیچ رفتار بدی از سوی هواداران ذوب صورت نگرفت.

جلالی افزود:وقتی با این شرایط به اصفهان می آییم و نتیجه می گیریم نشان می دهد شرایط خوبی داریم.درست است که با این تساوی فاصله مان با صدر زیاد شد اما اطمینان داشته باشید پس از عید تیم بهتری می شویم.

دیدگاه‌ها