کد خبر : 1310307 | 20 اسفند 1394 ساعت 19:53 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

از اینکه به راحتی گل می خوریم غمگینم

گل‌محمدی: باید با نتیجه پرگل پیروز می‌شدیم

سرمربی ذوب آهن در پایان دیدار تیمش برابر سایپا از فرصت سوزی شاگردانش و در ادامه از گل خوردن آسان آنها انتقاد کرد.

گل‌محمدی: باید با نتیجه پرگل پیروز می‌شدیم
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در پایان دیدار تیمش برابر سایپا که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت بابت نتیجه کاملا متاثر بود و با حالتی غمگین پاسخگوی خبرنگاران در نشست خبری این بازی شد.
سرمربی ذوب در ابتدای صحبت هایش گفت: به نظرم عدالت رعایت نشد.ما باید سایپا را می بردیم اما نتوانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم.از نتیجه به دست آمده ناراحتم و دنبال مساوی نبودیم ولی متاسفانه در این مسابقه خوب کار را تمام نکردیم و ضربات آخر را خوب نزدیم.باید 4 بر صفر یا 5 بر صفر می بردیم.یک گل بچه گانه خوردیم که روی عدم تمرکز مدافعان ما زده شد.از این موضوع متاثر و ناراحتم که به این راحتی گل خوردیم.

گل محمدی در مورد فرصت سوزی های شاگردانش گفت: بازیکنان باید یا پاس خوب بدهند یا شوت بزنند.در این موضوع مشکل داشتیم و در ضربات آخر خوب عمل نکردیم.تغییراتی که در تیم به وجود می آید ممکن است ناهماهنگی هایی به وجود بیاورد.البته من از این موضوع نگران نبودم.بازیکنان امروز خوب کار کردند و فقط خوب تمام نکردند.این موضوع باعث نگرانی نبود که ما تغییرات زیادی داشتیم.

او در مورد عدم حضور طرفداران ذوبی در استادیوم گفت: فکر می کنم مسافت طولانی از اصفهان به اینجا تاثیرگذار بود.البته بلیط ها هم گران هستند و تاثیر منفی می گذارند.فکر می کنم شب عید بودم و مردم درگیر کارهای شخصی شان هستند.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت:من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و می دانم این روند فرصت سوزی اپیدمی نخواهد شد.در بازی های بعدی گل می زنیم و این مشکل برطرف می شود.

دیدگاه‌ها