کد خبر : 1310730 | 22 اسفند 1394 ساعت 17:06 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوریچ 0-0 منچستر سیتی

تساوی ناامیدکننده منچسترسیتی در خانه نوریچ

دیدار تیم های نوریچ و منچسترسیتی لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا سیتی در خطر از دست دادن جایگاه چهارمی اش قرار بگیرد.

تساوی ناامیدکننده منچسترسیتی در خانه نوریچ
به گزارش "ورزش سه"، از هفته 30 لیگ برتر انگلیس، نوریچ ته جدولی میزبان منچسترسیتی، تیم چهارم جدول بود. سیتی هفته قبل بازی خود برابر استون ویلا را 4-0 پیروز شده بود اما نوریچ در زمین سوانسی 1-0 شکست خورده بود. جدالی بین تیم های 18 و چهارم جدول.

1096795

بازی را سیتی بهتر آغاز کرد و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. دقیقه 3 ونسان کمپانی روی سانتر سیلوا با ضربه سر به شدت دروازه نوریچ را تهدید کرد اما دروازه بان توپ را مهار کرد. کمی بعد آگوئرو در موقعیت تک به تک نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

سیتی بارها با ضربات آگورئو و ویلفرد بونی صاجب موقعیت گلزنی شد اما هر بار واکنش های خوب رودی، دروازه بان نوریچ مانع از به گل رسیدن این تیم می شد. نوریچی ها نیز دو فرصت خوب در نیمه اول نصیبشان شد. ابتدا بنت موقعیت خوبی را از دست داد و دقیقه 39 نیز شوت بامفورد به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا سیتی با خوش شانسی از دریافت گل فرار کند. نیمه اول با وجود موقعیت های گل فراوان، با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

1096794

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد. این نوریچ بود که از ابتدا در لاک دفاعی فرو رفت و چشم به ضد حملات دوخت. در بسیاری از دقایق نوریچ حتی قدرت رسیدن به محوطه جریمه سیتی را هم نداشت و میهمان با حملات همه جانبه، امیدوار بود به گل دست یابد.

پیگرینی برای رسیدن به این مهم استرلینگ را دقیقه 60 وارد زمین کرد تا بلکه این بازیکن گره از کار سیتی بگشاید. بی دقتی و تک روی های آگوئرو نیز یکی دو موقعیت خوب را از سیتی گرفت تا نوریچ همچنان امیدوار به حفظ تساوی بدون گل باقی ماند.

1096801

از دقیقه 75 بازی شکل متعادل تری به خود گرفت و نوریچ حتی دقیقه 84 تا آستانه زدن گل برتری نیز پیش رفت. اشتباه کمپانی در دفع توپ باعث شد دورانس در بیرون محوطه جریمه صاحب موقعیت خوب شوتزنی شود اما ضربه او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

کمی بعد رحیم استرلینگ بهترین بخت سیتی را از دست داد تا آه از نهاد پیگرینی و هواداران اندک سیتی بلند شود. این بازی جذاب با موقعیت های گل زیاد در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید. سیتی با این تساوی 51 امتیازی شد تا در صورت برد وستهام، جایگاه چهارمی اش به خطر بیفتد.
 

دیدگاه‌ها