کد خبر : 1311165 | 24 اسفند 1394 ساعت 18:32 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه انضباطی هادی عقیلی برگزار نمی شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قرار است یکی، دو گزارش دیگر توسط افراد مرتبط با تیم در مورد موضوع هادی عقیلی تهیه شود و سپس کمیته انضباطی پس از مطالعه این گزارش‌ها رأی خود را اعلام کند.

جلسه انضباطی هادی عقیلی برگزار نمی شود
به گزارش "ورزش سه" ، اصغر باقریان در گفتگو با ایمنا در پاسخ به این سوال که تکلیف رأی کمیته انضباطی این باشگاه در مورد هادی عقیلی چه شد اظهار داشت: روز گذشته در این مورد یک جلسه برگزار شده است اما برای صدور رأی نهایی منتظر ارائه گزارش‌های تکمیلی هستند.

وی در مورد مصاحبه مسعود تابش قائم‌مقام این باشگاه که گفته بود رأی نهایی در مورد عقیلی امروز صادر می‌شود گفت: اینطور نیست. دست‌اندرکاران باشگاه در روزهای اخیر و امروز در تب و تاب برگزاری مسابقه فردا مقابل لوکوموتیو بوده‌اند. قرار است یکی، دو گزارش دیگر توسط افراد مرتبط با تیم در مورد موضوع هادی عقیلی تهیه شود و سپس کمیته انضباطی پس از مطالعه این گزارش‌ها رأی خود را اعلام کند.

باقریان در پاسخ به اینکه این جلسه چه زمانی برگزار خواهد شد بیان داشت: جلسه دیگری برگزار نمی‌شود و فقط رأی صادر می‌شود. یکی دو نفر حقوقدانی که در جلسه شنبه شرکت کرده‌اند باید گزارشات را به طور کامل مطالعه کنند تا بتوانند رأی خود را صادر کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: من امروز در تمرین تیم حاضر بودم و به نظرم بازیکنان از آمادگی قابل قبولی برخوردار بودند. فکر می‌کنم بازی فردا، مسابقه خوبی از آب دربیاید که امیدوارم با کسب نتیجه نیز همراه باشد.

وی اضافه کرد: انگیزه موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا در بین بازیکنان سپاهان بسیار بالا است.

دیدگاه‌ها