کد خبر : 1311286 | 25 اسفند 1394 ساعت 11:48 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقت پیروزی ذوب آهن رسید !

ذوب‌آهن در آخرین مسابقه رسمی خود در سال 94 فردا به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود. این مسابقه از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و به میزبانی ورزشگاه اختصاصی بنیادکار در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

وقت پیروزی ذوب آهن رسید !
به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی که از دو مسابقه قبلی یک برد و یک تساوی به دست آورده‌اند فردا به مصاف حریفی می‌روند که از دو دیدار ابتدایی خود در این مسابقات تنها یک امتیاز دشت کرده است.

ذوب‌آهن و بنیادکار که هر دو فصل گذشته در لیگ‌های داخلی چهارم شده‌اند یک وجه مشترک جالب هم در شروع لیگ قهرمانان پیدا کردند و آن اینکه پس از کسب نتیجه‌ای مطلوب یا نسبتاً مطلوب در دیدار خارج از خانه، در بازی خانگی چندان موفق نبودند. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان سه امتیاز شیرین را از دوحه به اصفهان سوغات آوردند در مصاف با همان لخویا در خانه کاری از پیش نبرده و به یک تساوی بدون گل در ورزشگاه فولادشهر بسنده کردند. همین اتفاق البته به شکلی متفاوت برای بنیادکار هم افتاد به این ترتیب که نماینده ازبکستان پس از آنکه موفق شد النصر را با نتیجه پُرگل سه بر سه در ریاض متوقف کند در تاشکند با یک گل به این تیم باخت.

با اینکه دست‌کم روی کاغذ قاعدتاً میزبان ازبکستانی باید برای کسب سه امتیاز مسابقه بیشتر خود را آب و آتش بزند اما اگر هفته سوم لیگ قهرمانان هم در ادامه دو هفته ابتدایی آن باشد باید گفت که این میهمان ایرانی است که شانس بهتری برای برنده شدن دارد زیرا از یک طرف ذوب‌آهن خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته و از طرف دیگر بنیادکار در خانه خیلی موفق نبوده است.

امیدواری به برتری ذوب‌آهن در این مسابقه وقتی بیشتر می‌شود که در نظر داشته باشیم نتیجه‌گیری بهتر این تیم در دیدارهای بیرون از خانه نسبت به بازی‌های خانگی تنها مختص به لیگ قهرمانان نیست بلکه از مجموع 9 برد این تیم در لیگ برتر هم 6 پیروزی خارج از خانه رقم خورده است.

ساعاتی پس از اتمام این مسابقه النصر و لخویا هم در دیگر مسابقه این گروه به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها