کد خبر : 1311480 | 26 اسفند 1394 ساعت 10:51 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

سپاهانی‌ها علیه استیماچ (عکس)

سپاهان اصفهان روز گذشته در زمین پرآب فولاد شهر برابر تیم لوکوموتیو با نتیجه ٢-٠ شکست خورد تا به رده سوم جدول سقوط کند و البته بازهم شعارها علیه استیماچ از نو گرفته شود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان بعد از تساوی برابر استقلال اهواز در اهواز تغییراتی روی نیمکتش دید و حسین فرکی جای خود را به ایگور استیماچ داد، شروع کار استیماچ با برد ٢-١ برابر نفت تهران با پنالتی دقیقه ٩٠ هادی عقیلی بود اما پس از آن سپاهان چندان در لیگ برتر موفق نبود، سپاهان با استیماچ تا کنون ١٢ بازی در لیگ برتر انجام داده است که ٢ برد، ٦ تساوی و ٤باخت حاصل کار این مربی کروات بوده است.

البته سپاهان در بازی های آسیایی کارش را با برد برابر تیم مقتدر النصردبی شروع کرد تا خط و نشانی برای آسیایی ها بکشد اما دیری نپایید که این خط و نشان محو شود. آنها بازی برگشت برابر النصر و همچنین بازی خانگی مقابل لوکوموتیو را با نتیجه مشابه ٢-٠ شکست خوردند تا به رتبه سوم  گروه چهارتیمی سقوط کنند، با این اوصاف باید دید سپاهان که در جام حذفی حضور ندارد، در لیگ مدعی نیست و حال در آسیا وضعیتش رو به حذف است چگونه خواهد شد و استیماچ برای ادامه کارش چه برنامه دارد.

1097414

1097415

دیدگاه‌ها