کد خبر : 1313368 | 09 فروردين 1395 ساعت 21:29 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

ای اف سی میزبانی لبنان را قبول نکرد

لبنان نمی تواند میزبانی بازی های تیم های ایرانی را بر عهده بگیرد.

ای اف سی میزبانی لبنان را قبول نکرد
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد کشور لبنان را به عنوان یکی از کشورهای احتمالی برای مسابقات خود در نظر دارد، کمیته مسابقات ای اف سی با ارسال ایمیلی به این باشگاه اعلام کرده که اجازه نخواهد داد بازی های ذوب آهن در لبنان برگزار شود.

این نامه در شرایطی به ذوب آهنی ها رسیده که مشخص نیست ای اف سی به چه دلیل این تصمیم را گرفته است. به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اگر ای اف سی با این موضوع مخالفتی داشته است باید قبل از آنکه از ذوب آهن درخواست اعلام میزبان بکند به این باشگاه اعلام می کرده که نمی تواند روی لبنان به عنوان میزبان حساب کند.

البته در کمال تاسف از سوی باشگاه ذوب آهن نیز واکنشی در قبال این نامه وجود ندارد چراکه آنها که آنها 5 کشور را برای میزبانی اعلام کرده اند مکاتبات لازم را برای دریافت میزبانی از کشورها انجام نداده اند.

هر تیمی که میزبان مسابقات خود را معرفی می کند باید ورزشگاه، هتل محل اقامت تیم و هتل محل اقامت مسوولان برگزاری مسابقات را به ای اف سی معرفی کند و این مساله نیازمند مذاکره با کشورهایی مثل لبنان، ازبکستان، استرالیا یا جاهای دیگر است که به نظر نمی رسد هیچ یک از 3 تیم ایرانی حاضر در تورنمنت آن را انجام داده باشد. در حال حاضر مربیان و مدیران این سه تیم تنها به ذکر نام هایی بسنده کرده اند و مشخص است که در صورت مخالفت ای اف سی موضع محکمی برای بحث و ادامه جدل و دریافت حق خود ندارند.

در حال حاضر موضع میزبانی 3 تیم عربستانی یک مساله مهم و جدی در روزهای محسوبی می شود که تاثیرات خود را بر روند اداری باشگاه ها و فدراسیون گذاشته و فعالیت خاصی در این زمینه انجام نشده است. البته

در حال حاضر بخش روابط بین الملل فدراسیون در حال نهایی کردن نام میزبان هاست .

دیدگاه‌ها