کد خبر : 1313422 | 10 فروردين 1395 ساعت 12:06 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی‌ها هنوز کشور میزبان را معرفی نکرده‌اند!

تیم های ایرانی هنوز کشور میزبان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی نکرده اند!

ایرانی‌ها هنوز کشور میزبان را معرفی نکرده‌اند!
به گزارش "ورزش سه"، مهلت اولیه برای تعیین کشور میزبان 6 فروردین بوده که این زمان بنا به درخواست فدراسیون فوتبال تا 11 فروردین تمدید شده است، اما تا به این ساعت اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

ذوب آهن، تراکتورسازی و سپاهان سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هستند که باید کشور ثالث را برای میزبانی از تیم های عربستانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنند.

البته به نظر می رسد فدراسیون فوتبال و هم چنین تیم های ایرانی قصد تمکین از رای صادره توسط کمیته اجرایی را دارند. علی کفاشیان درباره شکایت از رای کمیته اجرایی به فیفا و هم چنین دادگاه بین المللی ورزش گفته است:« پیگیر این برنامه هستیم اما باید حواسمان به همین رای کنفدراسیون هم باشد تا اوضاع بدتر از این نشود. بازی در کشور ثالث هنوز صددرصد نشده و باید ببینیم روال اعتراض چطور پیش می‌رود. به هر حال اگر لازم باشد در کشور ثالث هم بازی می‌کنیم تا حسن نیت خود را نشان بدهیم.»

یک روز دیگر تا فرصتی که قرار بود ایران کشور ثالث را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند، باقی مانده است. پیش تر یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این باره به "ورزش سه"، گفته بود:« در حال مذاکره با سه چهار کشور هستیم و به زودی و در مهلت تعیین شده کشور میزبان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهیم کرد. هم چنین دو جلسه حقوقی در فدراسیون فوتبال برگزار شده و در نهایت تصمیم گرفته ایم از رای کمیته اجرایی تمکین کنیم اما از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کنیم.»

از شواهد امر بر می آید عمان به عنوان کشور میزبان ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شود به عبارت ساده تر تیم های ایرانی در این کشور از تیم های عربستانی پذیرایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها