کد خبر : 1313666 | 11 فروردين 1395 ساعت 16:39 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی افتتاحیه سال 95 در تبریز

گسترش فولاد و ذوب آهن اولین دیدار لیگ برتری سال 95 را باید در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار کنند.

بازی افتتاحیه سال 95 در تبریز
به گزارش"ورزش سه"، دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در حالی باید در تبریز به مصاف یکدیگر بروند که هر دو تیم برای برد به این دیدار خواهند رفت ذوب آهن امیدوار است در نبرد آبی های صدرنشین با یکدیگر امتیازاتی بسوزد تا بتواند اختلافش با صدرجدول را کمتر کند، همچنین گسترش فولاد نیز امیدوار است بتواند با گرفتن امتیازات مهم بازی های پیش رو برای اولین بار سهمیه آسیایی را کسب کند.

آمار نبردهای دو تیم:

این دو تیم تا کنون 5 دیدار در لیگ برتر انجام داده اند که سه مساوی و دو برد برای گسترش فولاد تبریز نتیجه آن بوده است و نکته جالب آمار بازی ها این است که گسترش فولاد تبریز هر دو دیداری که در تبریز برگزار شده را با برد پشت سرگذاشته است و آمار 100 درصدی را برای خود ثبت کرده و باید دید فراز کمالوند می تواند در این مورد هت تریک کند.

آمار گل های دو تیم:

در این 5 دیدار ذوب آهن توانسته است دو گل به ثمر برساند و گسترش فولاد تبریز 5 گل بزند، برد 3-2 گسترش فولاد در خانه برابر ذوب پر گل ترین بازی دو تیم بوده است.جابر انصاری(2گل) و مهرداد بایرامی برای گسترش و مهدی رجب زاده و مسعود حسن زاده برای ذوب آهن در آن بازی گلزنی کردند.

بهترین برد گسترش فولاد:

در اولین دیدار این دو تیم در لیگ برتر گسترش فولاد موفق شد با دو گل زیبای رسول علیزاده از حریفش پیش بیفتد و این تیم اصفهانی را شکست دهد، ذوب نیز تا کنون در لیگ برتر موفق به برد گسترش فولاد تبریز نشده است.

نتیجه دیدار رفت:

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 0-0 به پایان رسید البته این دو تیم در جام حذفی نیز به مصاف هم رفتند که ذوب موفق شد با تک گل مهدی رجب زاده پیروز از زمین بیرون بیاید.

تک غایب این بازی:

داریوش شجاعیان به دلیل محرومیت تنها غایب این بازی است و دو تیم غایب دیگری برای این بازی ندارند.

دیدگاه‌ها