کد خبر : 1313818 | 12 فروردين 1395 ساعت 18:28 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: AFC به ضرر ما تصمیم گرفت

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های فصلشان را در نیمه دوم مقابل گسترش فولاد ارائه کردند که موجب شد شکست بخورند.

گل‌محمدی: AFC به ضرر ما تصمیم گرفت
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد ضمن تبریک به شاگردان کمالوند برای این پیروزی صحبت‌هایش را آغاز کرد.

فرصت زیادی به گسترش دادیم

متاسفانه ما شایسته پیروزی در این مسابقه نبودیم اما گسترش فولاد این لیاقت را داشت. ما نیمه اول خوب کار کردیم اما بازی 90 دقیقه است و هرکس در تمام زمان آن بهتر باشد به پیروزی می‌رسد. در نیمه دوم تمرکز نداشتیم و متاسفانه موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و در سمت مقابل برای حریفمان فرصت گلزنی ایجاد کردیم. نیمه دوم یکی از ضعیف‌ترین نمایش ما در لیگ بود و گسترش نیز با شایستگی تمام ما را جریمه کرد.

تمجید از داوری

باخت ناراحت کننده‌ای بود و از آن ناراحتم ولی با این وجود باید سعی کنیم در مسابقات پیش رو بهتر کار کنیم و از این شکست درس بگیریم. داوری قضاوت خوبی داشت و تمام پنالتی‌ها را به درستی اعلام کرد.

مجبور هستیم به عمان برویم

بازی‌های لیگ و آسیایی ما فشرده است و مسابقات سختی پیش رو داریم و از آن طرف نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم به 3 جامی که در آن هستیم بی‌تفاوت عمل کنیم. دوست داشتیم برابر النصر در اصفهان و مقابل هوادارانمان بازی کنیم ولی اتفاقاتی رخ داد که مجبور هستیم با یک سفر بیشتر به عمان برویم. متأسفانه تصمیم AFC به ضرر ما و تماشاگرانمان بود و روزهای سخت‌تری را مقابل ما قرار داد. امیدوارم با تمرکز این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و بهتر از قبل عمل کنیم.

باید 5 نفر را تعویض می‌کردیم

با نمایشی که امروز داشتیم جایگاه پنجم و ششم هم خوب است ولی باید بهتر کار کنیم. متاسفانه مشکلات زیادی در خط دفاعی داشتیم و اگر قصد تعویض داشتیم باید 5 بازیکن را تغییر می‌دادیم ولی چه کسی را تعویض می‌کردیم؟

بازیکن باید تمرکز داشته باشد

گسترش تیم خوب و با تکنیکی دارد و نباید مقابل این تیم اشتباه می‌کردیم و فرصت می‌دادیم. در روز بد مدافعان ما و روز خوب مهاجمان گسترش فولاد 4 گل خوردیم و تیم ما قدر پیروزی در این مسابقه را ندانست و خیلی راحت در نیمه دوم سه گل خورد. مهاجمان گسترش را آنالیز کرده بودیم اما باید بازیکن ما هم با تمرکز وارد زمین شود.

دیدگاه‌ها