کد خبر : 1314046 | 14 فروردين 1395 ساعت 10:58 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام چهار فرنگی‌کار

تکلیف دو سهمیه در مغولستان یکسره می‌شود

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اعلام کرد تکلیف دو سهمیه باقیمانده المپیک در رقابتهای گزینشی مغولستان یکسره خواهد شد.

تکلیف دو سهمیه در مغولستان یکسره می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازمهر، حسام الدین جعفری  با بیان اینکه دو سهمیه باقیمانده المپیک را در مسابقات پیش رو کسب خواهیم کرد اظهار داشت: پس از اینکه نمایندگان اوزان ۵۹ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان نتوانستند در رقابتهای گزینشی قزاقستان، سهمیه المپیک کسب کنند، کار به رقابتهای گزینشی مغولستان کشیده شد تا نفرات جدیدی برای رسیدن به سهمیه های باقیمانده به میدان بروند.

وی تصریح کرد: این مسابقات روز سوم اردیبهشت ماه به میزبانی در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود که ما در اوزان مذکور چهار نماینده را روز ۳۰ فروردین ماه راهی این رقابتها خواهیم کرد.

جعفری از انتخاب نهایی کادر فنی در محل برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: هنوز بطور قطعی مشخص نیست که کدام فرنگی کار باید به میدان و این تصمیم در محل برگزاری مسابقات اتخاذ خواهد شد. اما آنچه مسلم است کار ما در این رقابتها کمی ساده تر از قزاقستان است چراکه سه نفر برتر هر وزن، سهمیه حضور در المپیک ریو را کسب می کنند.

وی در واکنش به برخی اظهار نظرها پیرامون شکست حمید سوریان و عدم حضور او در رقابتهای گزینشی مغولستان گفت: سوریان بعد از بازگشت از رقابتهای گزینشی قزاقستان به اردو بازگشت و با تمام توان و انرژی، تمریناتش را استارت زد. همچنین کادر فنی تصمیم گرفت در رقابتهای گزینشی مغولستان از سامان عبدولی و مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم استفاده کند و سوریان فعلا در اردو به برنامه های آماده سازی خود ادامه دهد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خاتمه اظهار داشت: سعی و تلاش ما بر این است تا کار را در مغولستان یکسره کنیم اما اگر مشکلی هم در کسب سهمیه بوجود آمد، یک میدان گزینشی دیگر نیز باقی است و ما می توانیم دو هفته پس از مسابقات مغولستان در رقابتهای گزینشی استانبول ترکیه نیز شرکت کنیم.

بنا بر این گزارش طبق تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، سامان عبدولی و مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم و بشیرباباجان زاده و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم اواخر ماه جاری راهی رقابت‌های گزینشی مغولستان خواهند شد.

دیدگاه‌ها