کد خبر : 1314101 | 14 فروردين 1395 ساعت 13:16 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بورنموث - منچسترسیتی

دو تیم بورنموث و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه گلدسندز شهر بورنموث به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بورنموث - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"،‌ سیتی 16 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و امید چندانی به ادامه فصل برای قهرمانی ندارد ولی آنها خطر دیگر رقبا برای کسب سهمیه را حس می‌کنند.

بورنموث

بورنموث با کسب 38 امتیاز از 13 بازی در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. حال آنها باید به مصاف سیتی بروند که در دیدار رفت،‌5-1 مقابل آنها شکست خورده اند.حال با توجه به افت سیتی در هفته های اخیر باید آنها می‌توانند از حریف خود امتیاز بگیرند و انتقام دیدار رفت را در خانه بگیرند یا نه.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 51 امتیاز از 30 بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته اند و فاصله زیادی با تیم‌های بالاتر از خود دارند. با این حال،‌آنها خطر را از جای دیگری حس می‌کنند. منچستریونایتد و وست‌هام با تنها یک امتیاز اختلاف در تعقیب سیتی هستند و هر گونه لعزشی می‌تواند رده ی چهارم را از اختیار آنها خارج کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهند. حال باید دید پیگرینی در آخرین فصل حضورش می‌تواند به این هدف که به نظر در ابتدای فصل ابتدایی ترین هدف سیتی بوده دست پیدا کند یا در رسیدن به آن ناکام خواهد ماند.

دیدگاه‌ها