کد خبر : 1314380 | 15 فروردين 1395 ساعت 12:33 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آتالانتا - میلان

دو تیم آتالانتا و میلان،‌امشب در ورزشگاه آتلتی آتزوری شهر برگامو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آتالانتا - میلان
به گزارش "ورزش سه"،‌میلان برای کاهش فاصله خود با رم باید در این بازی به پیروزی برسد ولی بعید است آنها به هدف خود یعنی کسب سهمیه دست پیدا کنند.

آتالانتا

آتالانتا با کسب 33 امتیاز از 30 بازی در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌1 پیروزی،‌3 شکست و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. حال آنها در مقابل میلان قرار می‌گیرند که نسبتا خوب ظاهر شده و تیم خوبی نشان داده است. 5 تقابل اخیر دو تیم،تقریبا مساوی بوده است. 2 پیروزی برای میلان،‌2 پیروزی برای آتالانتا و یک تساوی در این 5 پیروزی به ثبت رسیده است.

میلان

شاگردان میهایلوویچ با کسب 49 امتیاز از 30 بازی در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند. آنها رم رده سومی را در فاصله 11 امتیازی خود می‌بینند و از همین او کار برایشان سخت شده است. هدف میلان تا هفته های اخیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود ولی لغزش‌های هفته های اخیر باعث شده تا آنها دچار افت شوند و انگیزه خود را از دست بدهند. از سوی دیگر میهایلوویچ از سوی برلوسکونی به شدت تحت فشار است. به نظر مالک ایتالیایی رابطه خوبی با مربی کروات خود ندارد و به دنبال بهانه ای است که او را اخراج کند. حال باید دید در ادامه کار به کجا خواهد کشید.

دیدگاه‌ها