کد خبر : 1314532 | 15 فروردين 1395 ساعت 20:22 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت چندانی از نظر برتری وجود نداشت

منصوریان : سیدجلال استثنایی بود

سرمربی نفتی ها می گوید به نظر من ما می‌توانستیم دو گل دیگر به راه‌آهن بزنیم، اما در مجموع خوشحالم که توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

منصوریان : سیدجلال استثنایی بود
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از بازی تیمش در برابر راه آهن گفت: در ابتدا از همه خبرنگاران حاضر در اینجا تشکر می‌کنم، چرا که دو تیم نفت و راه‌آهن تیم‌هایی هستند که هوادار ندارند و بسیار ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و در این نشست حاضر شدید.

او ادامه داد: در خصوص مسائل فنی باید بگویم که دو تیم از تعطیلات پا به این دیدار گذاشته بودند و یک مقدار کم‌وکاستی‌هایی وجود داشت و البته این مسائل طبیعی است، اما تفاوت چندانی از نظر برتری وجود نداشت چرا که دو تیم بازیکنان جوانی در ترکیب خود داشتند.

سرمربی تیم نفتی ها ادامه داد: به نظر من ما می‌توانستیم دو گل دیگر به راه‌آهن بزنیم، تیم نفت از دقیقه 68 تا 80 بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کرد، اما من بسیار خوشحالم که توانستیم برنده بازی باشیم. شرایط ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود پیدا نکرد، اما توانستیم با صلابت‌تر کار کنیم.

منصوریان درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی گفت: به نظر من امروز سیدجلال  حسینی تفاوت بازی خود را با دیگر بازیکنان نشان داد و توانست در یک بازی استثنایی نتیجه بازی را رقم بزند.

منصوریان درباره احتمال آسیایی شدن نفتی ها در پایان لیگ گفت: در شش هفته‌ای که تا پایان لیگ باقی مانده تیم‌ها بازی‌های سختی را پیش رو دارند. به نظر من از این تیم‌ها حدود چهار و پنج تیم هستند که باید رودررو بازی کنند و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم کسب سهمیه کنیم. به نظر من علاوه بر بحث کسب سهمیه رقابت برای قهرمانی لیگ هم به نظر من طی هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم به نوعی مشخص خواهد شد که می‌توانیم پیش‌بینی کنیم تا این هفته‌ها رقابت در بالای جدول بسیار حساس خواهد بود.

دیدگاه‌ها