کد خبر : 1314540 | 15 فروردين 1395 ساعت 20:47 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چرا موفق نشدیم

توپالیدیس: نمی‌دانم مشکل تیم کجاست

سرمربی راه آهنی ها گفت باور کردنی نیست که ما موقعیت‌های صددرصدی را ایجاد می‌کنیم، اما نمی‌توانیم آنها را گل کنیم که باید برای این مشکل در هفته‌های آینده راهکاری پیدا کنیم.

توپالیدیس: نمی‌دانم مشکل تیم کجاست
به گزارش "ورزش سه"، یانیس توپالیدیس بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: در طول هفته فرصت تمرین نداشتیم، با این حال نمی‌خواهم هیچ بهانه‌ای برای شکست امروز بیاورم. امروز شاگردان من موقعیت‌های گل فراوانی داشتند که نتوانستند آنها را تبدیل به گل کنند. امروز هم مثل بازی استقلال بازیکنانم از فرصت‌هایی که به‌دست آ‌وردند نتوانستند استفاده کنند. ما امروز چهار، پنج موقعیت گل روی دروازه نفت ایجاد کردیم که تبدیل به گل نشد.

وی در ادامه گفت: قبل از حضور من در راه‌آهن، تیم 14 گل به ثمر رسانده بود که یک گل آن توسط مدافع حریف به اشتباه وارد دروازه رقبا شده بود. به نظر من، ما باید روی این مسئله کار کنیم و شرایط را بهبود ببخشیم. نمی‌دانم مشکل تیم ما کجاست که خوب بازی می‌کنیم اما نمی‌توانیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه گفت: باور کردنی نیست که ما موقعیت‌های صددرصدی را ایجاد می‌کنیم، اما نمی‌توانیم آنها را گل کنیم که باید برای این مشکل در هفته‌های آینده راهکاری پیدا کنیم.

توپالیدیس ادامه داد: من قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم اینجا من هستم و به ما ایمان داشته باشید که می‌توانیم موفق باشیم. واقعاً نمی‌دانم چرا این موضوع محقق نشد. ما در ایام تعطیلات فقط یک هفته فرصت داشتیم در کنار هم باشیم و تمرین کنیم. در کل باید بگویم که دنبال بهانه‌جویی نیستم، اما نباید امروز بازی را می‌باختیم.

وی در پایان گفت: من هم با شما موافقم که عدم گلزنی تیم راه‌آهن منجر به سقوط این تیم به دسته پایین‌تر خواهد شد، این مشکل جدی است و در صورتی که ادامه پیدا کند تیم راه‌آهن سقوط می‌کند.

دیدگاه‌ها