کد خبر : 1314657 | 16 فروردين 1395 ساعت 11:46 | 36.8K بازدید | 4 دیدگاه

توقف زودهنگام مهرداد محمدی(عکس)

مهرداد محمدی آغاز طوفانی در راه آهن داشت. به ثمر رساندن 6 گل در هفته های ابتدایی نوید ظهور یک آقای گل جوان را در لیگ برتر داد اما او خیلی زود توقف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی هفته هاست که گل نمی زند. او آخرین بار در هفته هشتم و در بازی با استقلال اهواز گلزنی کرد و در بازی هفته بیست و چهارم در برابر نفت هر چه تلاش کرد موفق به فتح دروازه حریف نشد و این در حالی بود که مثل همیشه صاحب یکی دو موقعیت خوب شد.

6 گلی که مهرداد در هفته های ابتدایی زد جرقه نبود چرا که نمی شود این تعداد گل را با بخت و اقبال به ثمر رساند. فوتبال هم از یاد مهرداد محمدی نرفته که اگر می رفت نباید در هفته های سپری شده صاحب موقعیت می شد. مهرداد نیازمند واکاوی روحی و روانی و هم چنین تمرین چارچوب شناسی است.

1099985

یک فوتبالی که قدرت تاثیرگذاری دارد باید پا پیش بگذارد و با مهرداد صحبت کند تا او از زیر بار فشار گل نزدن خلاص شود و در هفته های باقی مانده راحت بازی کند. در چنین شرایطی قطعا گل خواهد زد چون بازیکن سرعتی و توانمندی است. یکی از اشتباهات راه آهن این است که در حمله همه توپ را به مهرداد ختم می کند در حالی که شاید ظرفیت دریافت این همه توپ را نداشته باشد.

نکته دیگری که به مهرداد برای رهایی از این وضعیت کمک می کند تمرین چارچوب شناسی به صورت اختصاصی است. این تمرینات باور گلزنی مهرداد را افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها