کد خبر : 1314718 | 16 فروردين 1395 ساعت 14:38 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان‌های جام ملت‌ها به هم رسیدند (عکس)

دروازه بان های تیم های راه آهن و نفت که روز گذشته با یکدیگر دیدار کردند، دروازه بان تیم ملی در جام ملت های آسیا بودند، دروازه بان هایی که در لیگ فعلی حواشی بسیاری حول خود دیدند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان و علی رضا بیرانوند که این روزها از دروازه تیم های راه آهن و نفت تهران محافظت می کنند و در بازی روز گذشته در برابر یکدیگر قرار گرفتند، در حال به پایان رساندن یکی از پرحاشیه ترین فصول بازیگری خود هستند.

فروزان که در ابتدای حضور خود در این تیم در چهار بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشته بود در بازی روز گذشته برابر نفتی ها نیز در چند فرصت با واکنش های فوق العاده خود ناجی دروازه راه آهن شد و با توجه به اوضاع به هم ریخته این تیم، تاکنون عملکرد موفقی از دوران حضور خود در این تیم به جا گذاشت. او در دقایق پایانی نیز با ارسال پاسی 70 متری، محمدی را روانه دروازه بیرانوند کرد که این بازیکن در به ثمر رساندن گل ناکام ماند.


1100026

علیرضا بیرانوند نیز پس از صحبت هایی که مبنی بر جدایی وی از نفتی ها مطرح شده بود، پس مدت ها نیمکت نشینی بازهم به دروازه این تیم رسید و در بازی روز گذشته در برابر راه آهنی ها نیز به مانند بازی های اخیر نفر اول این تیم بود.

نکته جالب درباره این دو گلر اینکه این دو دروازه بان به همراه علی رضا حقیقی، گلرهای مورد اعتماد کی روش در جام ملت های آسیا بودند.

دیدگاه‌ها