کد خبر : 1314815 | 16 فروردين 1395 ساعت 20:02 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل سایپا: تا چهارشنبه صبر کنید

شاید جلالی خودش خواهان جدایی باشد!

مدیرعامل باشگاه سایپا احتمال جدایی مجید جلالی از این باشگاه را تکذیب نکرد.

شاید جلالی خودش خواهان جدایی باشد!
بیت‌الله رضایی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره جلسه امروز هیات‌مدیره باشگاه سایپا می‌گوید: در جلسه امروز عوامل ناکامی‌های اخیر تیم فوتبال سایپا را در هفته‌های اخیر بررسی کردیم. به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم.قرار بر این شد روز چهارشنبه جلسه‌ای را با کادرفنی و بازیکنان برگزار کنیم و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مدیران باشگاه به ابراهیم صادقی پیشنهاد مربیگری داده‌اند، تاکید می‌کند: ابراهیم صادقی از بازیکنان ارزنده سایپا است که ما همیشه از او به نیکی یاد کردیم اما تا این لحظه پیشنهادی بابت مربیگری به او ندادیم. با این حال باید صبر کنیم.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد در جلسه روز چهارشنبه مجید جلالی برکنار شود،‌عنوان می‌کند: بهتر است تا روز چهارشنبه صبر کنید تا همه‌چیز روشن شود. باشگاه ما شرایط حساسی دارد. شاید اصلا خود آقای جلالی خواهان جدایی از سایپا بشود!

رضایی درباره اینکه گفته می‌شود به جلالی برای برد مقابل صبا اولتیماتوم داده شده،‌ می‌افزاید: بهتر است تا روز چهارشنبه صحبتی انجام ندهم. ما بر سر یکسری مسائل به جمع‌بندی رسیدیم اما بعد از جلسه روز چهارشنبه تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.

دیدگاه‌ها