کد خبر : 1315089 | 17 فروردين 1395 ساعت 22:27 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت‌های آذری خیلی مهم بود

گل‌محمدی: گل دقایق ابتدایی به ما کمک کرد

سرمربی ذوب آهن ایران می‌گوید گل دقایق نخست به پیروزی پرگل تیمش برابر بنیادکار کمک بزرگی کرد.

گل‌محمدی: گل دقایق ابتدایی به ما کمک کرد
به گزارش "ورش سه" و به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با انگیزه بالایی وارد زمین شدیم تا حریف را شکست دهیم. خوشحالم توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم. همین گل کمک زیادی به ما کرد تا استرس‌مان کمتر شود و بازی بهتری انجام دهیم. توانستیم توپ را خوب به گردش دربیاوریم و از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و در مجموع فکر می‌کنم یک بازی خیلی خوب از بازیکنان ذوب آهن شاهد بودیم.

وی افزود: البته ناگفته نماند که بنیادکار تیم خوبی است و گلی که در ابتدا به ثمر رساندیم کمک زیادی از نظر روحی به ما کرد و همان طور که گفتم از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. من از بازیکنانم راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم به خاطر اینکه انرژی خوبی در بازی گذاشتند و توانستیم به پیروزی برسیم.از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز ما را به گرمی تشویق کردند. من این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم. از آقای آذری هم تشکر می‌کنم که طی چند روز گذشته حمایت خوبی از ما داشتند و به ما روحیه دادند. همه چیز آماده و مهیا بود که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

گل‌محمدی اضافه کرد: وقتی گل زدیم آن‌ها به دنبال گلزنی بودند. ما تعویض کردیم تا از بازیکنانی که کمتر استفاده می‌کردیم استفاده کنیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. ما امروز از جوانان خوبی استفاده کردیم. من از تعویض‌های تیمم راضی بودم. البته بزرگان تیم هم توانستند شرایط خوبی داشتند. امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را در بازی بعدی مقابل تراکتورسازی ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها