کد خبر : 1315255 | 18 فروردين 1395 ساعت 15:36 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

فکر زدن 5 گل را نمی‌کردیم

تبریزی: از حرف‌های حدادی‌فر شوکه شدم

هافبک ذوب‌آهن ادعا می‌کند که هرگز فکر زدن 5 گل را به بنیادکار نمی‌کرده است.

تبریزی: از حرف‌های حدادی‌فر شوکه شدم
مرتضی تبریزی در مورد پیروزی 5 بر 2 تیمش برابر بنیادکار به "ورزش سه" می‌گوید: ما از همان ابتدا می‌خواستیم هرطور شده بنیادکار را شکست دهیم تا صعودمان به مرحله بعد قطعی شود و بتوانیم با خیال راحت به ادامه راهمان در لیگ‌برتر فکر کنیم. خدا را شکر که از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و برنده شدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر زدن 5 گل به ذوب‌آهن می‌کرد یا نه هم گفت: واقعیت می‌خواستیم هرطور شده ببریم ولی هیچ کدام فکر زدن 5 گل را نمی‌کردیم. این خیلی خوب است که در این بازی موقعیت‌هایمان گل شد و موفق به پیروزی شدیم.

هافبک ذوب‌آهن از هدیه ویژه تولد برای کاوه رضایی می‌گوید: واقعا به کاوه تبریک می‌گویم چون هم خیلی خوب بازی کرد و هم ما در روز تولدش یک هدیه ویژه به او دادیم. امیدوارم همیشه موفق باشد و تولد 120 سالگی‌اش را جشن بگیرد.

تبریزی در مورد درخواست جدایی قاسم حدادی‌فر در پایان فصل هم می‌گوید: باور کنید خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی بین آقاقاسم و مدیران باشگاه افتاده است و زمانی که دیدم ایشان این حرف‌ها را به زبان می‌آورد خودم هم شوکه شدم. امروز سر تمرین می‌رویم و از او می‌پرسیم که دقیقا چه اتفاقی افتاده است.
 
هافبک ذوب‌آهن در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش در ادامه بازی‌های لیگ‌برتر هم می‌گوید: ان‎شاءالله بتوانیم به روند خوبمان برگردیم و با نتایجی که می‌گیریم اولین قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ‌برتر را جشن بگیریم چراکه تمام هدف کادرفنی و بازیکنان همین است.

دیدگاه‌ها