کد خبر : 1315459 | 19 فروردين 1395 ساعت 12:33 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: نوبت هواداران برنابئو فرا رسیده

سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از شکست 2-0 مقابل ولفسبورگ در ورزشگاه فولکس واگن آره‌نا عناون کرد که نوبت هواداران در برنابئو است که رئال با کمک آنها بتواند نتیجه را برگرداند.

راموس: نوبت هواداران برنابئو فرا رسیده
به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته شکست غیر منتظره ای را مقابل ولفسبورگ تجربه کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و برنابئو بازگردد. حال کاپیتان رئال که شب گذشته از ضعیف ترین بازیکن‌ها بود، هواداران را برای حضور در برنابئو فراخواند.
او گفت:" زیدان شناخت خوبی از همه ی ما دارد. او هشدارهای به جایی به ما می‌دهد. نمی‌دانم که سه شنبه بهتر خواهیم بود یا ضعیف تر ولی چیزی که مسلم است این است که آن بازی سرنوشت ساز خواهد بود. به لالیگا امید داریم، ال کلاسیکو بازی سختی بود ولی خستگی را بهانه نمی‌کنیم زیرا اگر امروز نیز پیروز می‌شدیم بحثی از آن مطرح نبود. حالا نوبت هواداران در برنابئو است. امیدوارم در بازی برگشت در سطح خودمان باشیم."
راموس درباره اشتباهات داوری بازی گفت:" اگر گل رونالدو مردود اعلام نمی‌شد یا پنالتی روی بیل اعلام می‌شد، جریان بازی تغییر پیدا می‌کرد ولی به دنبال بهانه گیری نیستیم. باید از این موضوع بگذریم. مسلما اشتباهاتی داشته ایم و باید رو به جلو حرکت کنیم."

دیدگاه‌ها