کد خبر : 1315699 | 20 فروردين 1395 ساعت 15:33 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

آنوئتا بازهم کابوس بارسلونا خواهد شد؟

ورزشگاه اختصاصی رئال سوسیداد "آنوئتا"، در شش سال اخیر همواره کابوس بزرگی برای بارسلونا بوده؛ بطوریکه آبی اناری ها در پیروزی مقابل سوسیداد همیشه ناکام مانده اند.

آنوئتا بازهم کابوس بارسلونا خواهد شد؟
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته های حساسی را در حال پشت سر گذاشتن است. آبی اناری ها در لالیگا پس از تساوی در زمین ویارئال، در خانه مقابل رئال مادرید شکست خوردند تا فاصله 12 و 11 امتیازی آنها با رئال و اتلتیکو به 7 و 6 امتیاز کاهش یابد؛ با این وجود و به فاصله تنها 7 هفته به پایان لالیگا، خیال شاگردان لوئیس انریکه برای کسب عنوان قهرمانی تا حدودی راحت است بخصوص که بدانیم وضعیت بارسا در بازی های رودررو مقابل رئال و اتلتیکو نیز بهتر است.

بارسا با لوئیس انریکه هرگز در بیش از دو بازی متوالی امتیاز از دست نداده است. در فصل جاری آنها پس از دو تساوی متوالی برابر دپورتیوو و والنسیا، در بازی سوم خود پیروز شدند و باید دید پس از دو ناکامی متوالی فعلی چه خواهند کرد.

بارسلونا فردا از هفته 32 لالیگا بازی حساسی در آنوئتا مقابل سوسیداد پیش رو دارد. آخرین برد کاتالان ها در آنوئتا به سال 2007 بر می گردد که این تیم با دو گل اینیستا و اتوئو موفق به شکست میزبانش شد.
از سال 2010 که سوسیداد بار دیگر به لالیگا بازگشت، بارسا 6 بار در آنوئتا به مصاف این تیم رفته و هرگز پیروز نشده است. حاصل کار بارسلونا در این 6 بازی، 4 باخت و دو تساوی بوده است. مسی نیز در این ورزشگاه آمار خوبی نداشته و در 6 بازی تنها دو گل به سوسیداد زده است. باید دید فردا آنوئتا به کابوس دیگری برای بارسا بدل خواهد شد یا شاگردان انریکه سرانجام طلسم این ورزشگاه را خواهند شکست.

دیدگاه‌ها