کد خبر : 1315951 | 21 فروردين 1395 ساعت 14:14 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

چالش مهم رونالدو تا انتهای فصل

خیز رونالدو برای تصاحب پنجمین کفش طلا

کریستیانو رونالدو امروز امید اول گلزنی رئال مادرید به ایبار است و طبق گفته زیدان او از ابتدا در زمین حاضر خواهد بود.

خیز رونالدو برای تصاحب پنجمین کفش طلا
به گزارش "ورزش سه"، زیدان قرار است امروز برابر ایبار در ترکیب رئال مادرید نسبت به دو بازی گذشته تغییرات زیادی اعمال کند تا بازیکنان اصلی برای بازی حساس روز سه شنبه برابر ولفسبورگ، کاملا آماده و سرحال باشند اما رونالدو همواره یک استثنا در رئال مادرید محسوب می شود.

او که حتی یک بازی لالیگا را در این فصل از دست نداده، امروز برابر ایبار از ابتدا به میدان خواهد رفت تا بر تعداد گل های خود بیفزاید. رونالدو هم اکنون با 29 گل زده و کسب 58 امتیاز، آقای گل لالیگا و نفر سوم در لیست کفش طلا محسوب می شود. جلوتر از او هیگواین از ناپولی و ژوناس از بنفیکا با 30 گل قرار دارند.

هیگواین که به سبب درگیری با داور به مدت 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شده، تا 2 می برابر آتالانتا نمی تواند ناپولی را همراهی کند و این بهترین فرصت برای رونالدو است تا با اضافه کردن به تعداد گل هایش، هیگواین را پشت سر بگذارد. ژوناس نیز امروز از ساعت 22 برابر آکادمیکا به میدان خواهد رفت.

زلاتان نیز همچون رونالدو 29 گله است اما امتیاز هر گل در لیگ فرانسه برعکس لیگ های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و پرتغال، 1.5 است که این مساله باعث خواهد شد تا زلاتان در کورس رقابت برای کفش طلا قرار نداشته باشد. نزدیک ترین تعقیب کننده رونالدو و بزرگترین خطر برای او نیز سوارز از بارسلوناست که فعلا 26 گله با 52 امتیاز است.

در بازی رفت رئال مادرید مقابل ایبار، رونالدو دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و باید دید امروز چه عملکردی برابر این حریف باسکی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها