کد خبر : 1317091 | 25 فروردين 1395 ساعت 11:16 | 37.5K بازدید | 2 دیدگاه

رونالدو: شبی استثنایی رقم خورد

کریستیانو رونالدو،‌فوق ستاره رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل ولفسبورگ با هت تریک او و صعود به دور بعد رقابت‌ها عنوان کرد که یک شب استثنایی را پشت سر گذاشته اند.

رونالدو: شبی استثنایی رقم خورد
به گزارش "ورزش سه"، دیدار فت دو تی مبا برتری 2-0 ولفسبورگ به پایان رسیده بود ولی شب گذشته رئال موفق شد با هت تریک رونالدو،‌3-0 حریف خود را شکست داده و به دور بعد صعود کند. پس از بازی، رونالدو عنوان کرد که یک شب استثنایی برایش رقم خورده است.
او گفت:" خیلی مستحکم بودیم  و توانستیم صعود کنیم. گفته بودم که شبی جادویی خواهد شد. من هم مثل بقیه تیم بودم و سعی کردیم خیلی خوب باشیم و البته هواداران هم ما را حمایت کردند. همیشه بازی‌های خاصی در چمپیونزلیگ هست. امروز بازی حساس بود که در نهایت یک شب فوق‌العاده را رقم زد."
رونالدو ادامه داد:" هت‌تریک‌های متعدد خیلی هم بد نیست. گلزنی در دی ان ای  من است و می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم. این اتفاقات ( شکستن رکورد گلزنی بیش از 30 گل در 6 لیگ پیاپی) طبیعی هستند. من به دنبالشان نیستم. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم و مردمی که من را می‌شناسند از این موضوع مطلع هستند. وقتی تلاش می‌کنید نتیجه می‌گیرید. همیشه سعی می‌کنم آرامش داشته باشم و خیلی سخت تلاش کنم."

رونالدو درباره حریف رئال در نیمه نهایی گفت:"دوست دارم با بنفیکا در پرتغال روبرو شویم."

دیدگاه‌ها