کد خبر : 1317458 | 26 فروردين 1395 ساعت 18:05 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیرین‌ترین دربی‌ام پیروزی زیر باران بود

مجیدی: به انتقادها عادت کرده‌ایم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که 25 هفته صدر جدول بوده بی‌دلیل نیست و ما به انتقادهایی که می‌شود عادت کرده‌ایم.

مجیدی: به انتقادها عادت کرده‌ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرزاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت: ابتدا باید به خاطر بسته بودن تمرینات از شما اصحاب رسانه عذرخواهی کنم. ما به خاطر شرایطی که داشتیم این کار را انجام دادیم و یک تصمیم جمعی بود. امروز هم به احترام اصحاب رسانه 20 دقیقه اول تمرین را باز گذاشتیم.

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: بعد از بازی مقابل سپاهان خوشبختانه شرایط خوبی داشتیم و می‌رویم که در بازی فردا هم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرپرست استقلال درمورد انتقادهایی که به عملکرد این تیم می‌شود گفت: نظرات همه دوستان برای ما قابل قبول است اما تیمی که 25 هفته در صدر جدول قرار داشته بی‌دلیل نیست انتقادها از روز اول بوده و ما هم به آن عادت کرده‌ایم.

مجیدی درمورد وضعیت پورحیدری سرپرست سابق این تیم عنوان کرد: با تمام وجود دوست دارم که او یک بار دیگر به نیمکت باز گردد. از روزی که او رفته جایش روی نیمکت خالی است البته باید دید شرایط خودش چطور است اما من قلبا دعا می‌کنم که او باز هم بازگردد.

بازیکن سابق استقلال در مورد شیرین‌ترین و تلخ‌ترین حضورش در دربی عنوان کرد: برای هواداران فکر کنم در بازی که سه بر دو بردیم و در دقیقه 92 پاس گل دادم شیرین شد اما برای خود من در دیداری که زیر باران با تک گل عنایتی پیروز شدیم از همه شیرین‌تر است. خاطره تلخی از دربی ندارم چون در دربی‌هایی که حضور داشتم همیشه برایم شیرین بوده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درمورد حضور پیشکسوتان در تمرین این تیم گفت: از همه دوستان تشکر می‌کنم، به حمایت‌های آنها باز هم نیاز داریم و امیدوارم همیشه در کنار استقلال باشند.


 

دیدگاه‌ها