کد خبر : 1317644 | 27 فروردين 1395 ساعت 13:51 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

فیرات: استقلال - پرسپولیس فینال لیگ است

انگین فیرات سرمربی سابق سپاهان و سایپا تاکید کرد که تیم ملی فوتبال ایران همراه با کره جنوبی به جام جهانی صعود خواهد کرد.

فیرات: استقلال - پرسپولیس فینال لیگ است
فیرات که پنجشنبه شب برای تماشای دیدار دورتموند و لیورپول به خانه فوتبال رفته بود، در مصاحبه با ورزش سه ابتدا در مورد قرعه کشی رقابت های جام جهانی و گروهی که ایران در آن قرار گرفته است گفت: فکر می کنم گروهی ایران در آن قرار دارد نسبت به گروه دیگر مناسب تر باشد، در واقع گروه دوم از گروه اول سخت تر است. امیدوار هستم ایران به همراه کره جنوبی از این گروه صعود کند و این اتفاق رخ خواهد داد.

او در ادامه در مورد حریفان ایران در این گروه ادامه داد: فکر می کنم کره جنوبی اصلی ترین رقیب ایران باشد. فوتبال چین با اینکه پول هنگفتی در فوتبال این کشور هزینه می شود هنوز به بلوغ نرسیده است. ازبکستان هم در حال یک تغییر نسل است و من فکر می کنم به دلیل استفاده از بازیکنان جوان هنوز نمی تواند سطح بالای گذشته را داشته باشد. قطر هم در سطح ایران نیست و آنها همچنان تلاش می کنند تا بازیکنان خارجی را وارد تیم ملی کشورشان کنند.

فیرات در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد لیگ ایران و اینکه کدام تیم برای قهرمانی شانس دارد گفت: دربی جمعه فینال لیگ است .من امسال تیم مطرح و متفاوتی در لیگ ایران ندیدم و سطح فنی تیم ها تقریبا نزدیک به هم است. تیمی مثل استقلال خوزستان از لحاظ اتحاد و شکل تیمی در شرایط خوبی قرار دارد اما اگر بخواهیم نفرات را یک به یک ارزیابی کنیم، شرایط طور دیگری خواهد بود.

فیرات در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران و نظرهای متفاوتی که درباره او وجود دارد گفت: در نهایت چیزی که برای یک مربی باقی می ماند نتیجه است و کی روش نتایج خوبی درتیم ملی گرفته است. نکاتی را شنیده ام یا دیده ام، به نظر من کی روش یک آدم تهاجمی است ولی این موضوع در فوتبال یک بحث کناری مطرح می شود. او نتایج خوبی گرفته است.

فیرات در مورد اینکه در حال حاضر کدام بازیکن ایرانی در سطح بالایی قرار دارد گفت: فکر می کنم سردار آزمون بهترین استعداد فوتبال ایران است که بازی با پا و سر را خوب بلد است. به نظرم او می تواند در همه کشورها فوتبال بازی کند.

دیدگاه‌ها