کد خبر : 1317692 | 27 فروردين 1395 ساعت 15:38 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریسک برانکو در دربی جواب می دهد؟

دستور کادرفنی پرسپولیس؛ حمله، حمله

برانکو ایوانکوویچ ترکیبی در دیدار دربی به میدان فرستاده که قالب نفرات آن را بازیکنان هجومی تشکیل می دهند.

دستور کادرفنی پرسپولیس؛ حمله، حمله
به گزارش "ورزش سه"، در غیاب کمال کامیابی نیا که به دلیل محرومیت در دربی 82 قادر به همراهی پرسپولیس نیست، به نظر می رسید برانکو از هافبکی با خصوصیات تدافعی تر مورد استفاده قرار دهد اما حضور احمد نوراللهی در ترکیب اصلی معادلات را کاملا برهم زد.

با این شرایط و با توجه به خصوصیات تهاجمی بیش از 80 درصد نفرات حاضر در زمین به نظر می رسد برانکو بزرگترین ریسک دربی را پذیرفته است و باید دید چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

در ترکیب پرسپولیس سوای بنگر و ماریچ که بیشتر در زمان ضربات ایستگاهی در فاز تهاجمی قرار می گیرند و سوشا مکانی که فارغ از این مساله است، باقی نفرات با میل تهاجمی بالا حضور دارند.

رامین رضاییان و محمد انصاری به عنوان دو مدافع کناری پرسپولیس بیشتر حملات و ارسال از جناحین تیم را در فاز تهاجمی برعهده دارند و محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه را باید بیشتر در جناحین یا پشت محوطه جریمه استقلال دید.

احمد نوراللهی هم که در این فصل با تغییر پست بیشتر به عنوان وینگر برای برانکو به میدان رفته و این مساله با توجه به میل تهاجمی اش دور از ذهن نبود در این بازی در غیاب کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی سرخپوشان حضور خواهد یافت که مطمئنا بزرگترین ریسک این تیم خواهد بود.

مهدی طارمی و علی علیپور نیز علیرغم دوندگی بالا به عنوان مهاجم در ترکیب سرخپوشان به میدان می روند تا بیش از 80 درصد ترکیب سرخپوشان را نفرات هجومی تشکیل دهند و این مساله حکایت از یک بازی هجومی از سمت پرسپولیسی ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها