کد خبر : 1317841 | 27 فروردين 1395 ساعت 20:29 | 212.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین نمایش تیم برانکو در بهترین وقت

نفر به نفر پرسپولیسی‌ها در دربی

پرسپولیسی ها در دربی هشتاد و دوم موفق شدند رقیب دیرینه خود را با یک شکست پرگل از میان بردارند و خود را به صدر جدول برسانند.

نفر به نفر پرسپولیسی‌ها در دربی
به گزارش "ورزش سه"، 14 بازیکن پرسپولیس در بازی این تیم در برابر استقلال به میدان بروند و شاید بد نباشد عملکرد آنها را بررسی کنیم، بازیکنانی که دو نفر از آنها در وقت های اضافه به میدان آمدند و عملکرد آنها قابل بررسی نیست.

با بررسی عملکرد بازیکنان پرسپولیس با "ورزش سه"، همراه باشید:

سوشا مکانی (7 از 10)


1102680

دروازه بان پرسپولیسی ها در دربی هشتاد و دوم در مجموع عملکرد خوبی داشت، مکانی که گل اول آبی ها از روی اشتباه او به دست آمد دو بار اقدام به نجات دروازه سرخ پوشان کرد، بار اول در نیمه اول و در حالی که پرسپولیسی ها با یک گل از حریف پیش بودند و بار دوم در دقیقه 56 اتفاق افتاد، جایی که او با سیو استثنایی خود، ضربه جابر انصاری را مهار کرد تا اختلاف کم و جهت بازی عوض نشود.

لوکا ماریچ (8 از 10)


1102545

مدافع کروات پرسپولیسی ها هر چند یک بار در نیمه اول جاماند تا آرش برهانی با گلر سرخ پوشان تک به تک شود اما در صحنه های زیادی با سرعت عمل خود در دور کردن توپ و یارگیری من تو من، دروازه سوشا را نجات داد که مهمترین آن شلوغی جلوی دروازه این تیم در نیمه اول بود که ماریچ توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا بازی به تساوی کشیده نشود.

محسن بنگر (8.5 از 10)


1102676

کاپیتان پرسپولیسی ها در بازی امروز این تیم علاوه بر وظایف دفاعی خود در موقعیت هایی باید خود را به دروازه استقلال نزدیک می کرد و چند بار نیز با این حرکت روی دروازه این تیم خطر آفرین شد که مهمترین آنها ضربه پنالتی بود که او برای تیمش به دست آورد. بنگر در مجموع امروز عملکرد موفقی داشت و به عنوان رهبر دفاعی این تیم، در لحظاتی که استقلالی ها فشار خود را روی دروازه پرسپولیس زیاد می کردند تا بازی را متعادل کنند نقش او در خنثی کردن این حملات کاملا به چشم می آمد.

محمد انصاری (6 از 10)


1102700

مدافع جوان پرسپولیسی ها در این بازی را می توان جزء بازیکن های متوسط دانست، مخصوصا تا زمان حضور خسرو حیدری در میدان این بازیکن به دلیل تنها بودن در امور دفاعی نتوانست درخشش همیشگی خود را داشته باشد. البته انصاری تا پایان عملکرد بدون نوسان خود را ادامه داد و پس از حضور جابر انصاری در میدان در برخی از صحنه ها به خوبی توانست این بازیکن را مهار کند.

رامین رضاییان (8 از 10)

1102673

مدافع راست پرسپولیسی ها در دربی هشتاد و دوم یکی از ستاره های میدان بود، رضاییان که یکی از گل های پرسپولیسی ها را به ثمر رساند با یک شوت می توانست تعداد گل های خود را به 2 برساند او در اغلب نفوذهایش با موفقیت به دفاع کناری آبی ها زد. سرعت عمل و دقت این بازیکن در به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیسی ها مثال زدنی بود ضمن اینکه هماهنگی کامل رضاییان با فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و محسن مسلمان باعث شد تا او پس از نفوذهای پرتعدادش پشت خود را خالی نبیند.

احمد نوراللهی (7 از 10)


1102524

هافبک دفاعی پرسپولیسی ها در بازی امروز به خوبی و بدون نقص توانست از پس وظایف محوله برآید، نوراللهی که مدت ها بود در این پست به بازی گرفته نمی شد و به قسمت چپ لوزی میانه میدان انتقال یافته بود در این دیدار جایگزین کمال کامیابی نیا شد و با دوندگی و حضور به موقع خود در درگیری های میانه میدان نگذاشت تا کمبود این بازیکن به چشم بیاید. گل اول پرسپولیسی ها در این بازی نیز از روی شوت سنگین و دقیق این بازیکن به ثمر رسید تا بازی از همان دقایق ابتدایی گل داشته باشد.

امید عالیشاه (6.5 از 10)


1102701

بال چپ پرسپولیسی ها نیز به مانند دیگر بازیکنان این تیم به خوبی توانست از پس وظایف خود بربیاید، عالیشاه که اگر کمی خوش شانس بود سوپر شوت دیدنی خود را در نیمه دوم گل شده می دید، با نفوذهای پیاپی خود و قدرت پا به توپ شدن، مهره مهمی در پلان هجومی پرسپولیس بود تا مشخص شود برانکو، بی جهت، نگران رفع مصدومیت این بازیکن نبود.

محسن مسلمان (8 از 10)

1102579

هافبک همه کاره پرسپولیسی ها در این دیدار در ادامه بازی های اخیر خود به خوبی توانست همان بازیکنی باشد که برانکو می خواهد، زمانی ارزش بازی مسلمان بیشتر به چشم می آید که بدانیم او در این بازی و به دلیل عدم حضور کامیابی نیا وظایف دفاعی بیشتری نیز داشت و در برخی از دقایق، فضای پشت دو مدافع کناری نفوذ کرده(مخصوصا رضاییان) را پر می کرد. مسلمان با به ثمر رساندن گل چهارم پرسپولیس توانست روز خوب خود ار تکمیل کند.

فرشاد احمدزاده (9 از 10)


1102702

یکی دیگر از ستاره های دربی همین بازیکن بود، احمدزاده که با دوندگی و دقت در ارسال پاس، نبض اصلی حملات پرسپولیس محسوب می شد با پاس خود، گل دوم این تیم را مهیا کرد ضمن اینکه در به ثمر رسیدن گل های اول و چهارم این تیم نیز تاثیر مستقیم داشت، پاس او و آغاز حمله این تیم برای گل چهارم و مثلث وی، مسلمان و طارمی گویای هماهنگی او و تاثیرش در حملات این تیم بود.

علی علیپور  (9 از 10)


1102703

مهاجم جوان پرسپولیس در این بازی نیز به مانند دربی برگشت سال گذشته بازهم توانست بازی تاثیرگذاری به نمایش بگذارد، علیپور که اگر کمی دقت می کرد می توانست در این بازی گلزن باشد بار دوندگی مهاجمان پرسپولیس را در خط حمله و در میان مدافعان استقلال به دوش کشید و بارها با فضاسازی خود شرایط را برای صاحب توپ شدن طارمی آماده کرد. از نقاط مثبت علیپور در این بازی بی ترس بودن او و حضور در تمام درگیری ها یک سوم دفاعی استقلال بود که کاملا به کار تیمش آمد.

مهدی طارمی (9.5 از 10)


1102521

آقای گل لیگ، تنها یک ضربه با جاودانه شدن فاصله داشت، او که یک ضربه پنالتی را از دست داد و نتوانست هت تریک کند را می توان به عنوان بهترین بازیکن بازی دانست، طارمی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد در صحنه گل چهارم نشان داد تنها موفقیت پرسپولیس و پرگل کردن این پیروزی برایش اهمیت دارد و به همین دلیل در حالی که خود می توانست گلزنی کند مسلمان را صاحب توپ کرد تا هواداران این تیم برای چهارمین بار آزادی را منفجر کند، طارمی در این بازی زوج کارآمدی با علیپور ساخت و می توان نوع بازی آنها را مکمل یکدیگر دانست.

مهرداد کفشگری (6 از 10)


1102704

هافبک ذخیره پرسپولیسی ها که در این بازی به عنوان تخریبچی به میدان آمد و در اواسط نیمه دوم و با بارانی شدن هوا و لغزنده شدن زمین برای از بین نرفتن قوای بدنی سرخ پوشان پا به میدان گذاشت، او یک خطای خطرناک پشت محوطه جریمه به آبی ها داد که می توان آن را نکته منفی در کارنامه او در این بازی دانست، به غیر از این موضوع کفشگری وظایف خود را به خوبی انجام داد و همان انتظاری را که سرمربی تیم از او داشت(از دست ندادن برتری فیزیکی در میانه میدان) را برآورده کرد.

جری بنگستون و بابک حاتمی
عملکرد مهاجم و مدافع پرسپولیسی ها که در دقایق پایانی به میدان آمدند را به دلیل مدت زمان کم حضور در میدان، نمی توان مورد بررسی قرار داد.

دیدگاه‌ها