کد خبر : 1317868 | 27 فروردين 1395 ساعت 21:21 | 208.4K بازدید | 0 دیدگاه

با قبول 4 گل از پرسپولیس؛

زشت و زیبای رحمتی در دربی (عکس)

سنگربان مطمئن استقلالی ها در دیدار مقابل پرسپولیس با اینکه 4 گل را پذیرفت اما سوپر واکنش هایی هم داشت که حالا حرکات ناجی گرایانه او مقابل اشتباهاتش قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، هشتاد و یکمین دربی پایتخت با یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ آن همراه بود جایی که دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس بازی را به اتمام رساندند. این بازی اولین دیداری بود که مهدی رحمتی دروازبان مطمئن استقلالی ها 4 گل را در این فصل قبول می کند و با اینکه او فوق واکنش های زیادی داشت اما اشتباهات فردی او هم در نتیجه بازی موثر بود.

رحمتی با مهار پنالتی مهدی طارمی استقلال را برای نیمه دوم امیدوار نگه داشت و اوج ناجی گری او روی دبل سیوی بود که شوت چیپ عالیشاه و ریباند آن را دفع کرد. مقابل این واکنش های فوق العاده رحمتی اشتباهاتی هم داشت که در دو گل استقلال کم تاثیر نبود. گل اول پرسپولیس که توسط طارمی زده شد از عواقب دفع ناقص رحمتی بود که شاید او می توانست با هدایت توپ به جناحین محوطه جریمه فرصت گلزنی را از قرمزها بگیرد. گل سوم پرسپولیس هم روی خروج نا موفق رحمتی به ثمر رسید، جایی که سنگربان استقلالی ها در یکی از معدود خروج های خود دفعی ناقص داشت و توپ را در موقعیت دروازه خالی مقابل رامین رضاییان قرار داد.

رحمتی در دیدار مقابل پرسپولیس واکنش هایی را از خود نشان داد که تنها از او بر می آمد اما اشتباهات او در توپ های برگشتی هم جزو عمده دلایل شکست استقلال بود. عکس العمل های سید مهدی در دیدار مقابل پرسپولیس کاملا سیاه و سفید بود که در صحنه هایی از ورود گل ها صد در صدی به دروازه جلوگیری می کرد اما در گل های دریافتی هم بی تقصیر نبود.

1102607

1102608

1102609

1102610

1102611

دیدگاه‌ها