کد خبر : 1317941 | 28 فروردين 1395 ساعت 09:55 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - منچسترسیتی

دو تیم چلسی و منچسترسیتی، امروز در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای دو تیم،‌بدون توجه به نتیجه و جایگاه آنها در جدول ،همواره جذاب است.

چلسی

شاگردان گاس هیدینک با کسب 44 امتیاز از 32 بازی در رده ی دهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌3 شکست،‌1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده و در فرم ضعیفی قرار دارند. حال آنها باید با منچسترسیتی روبرو شوند و هیجان این بازی مسلما باعث خواهد شد تا عملکرد بهتری از چلسی نسبت به چند بازی اخیر و شکست هایش تماشا کنیم.

هیدینک از زمان حضورش موفق شد کمی به تیم سر و سامان بدهد ولی عملا دستاوردی با تیم نداشت و به نظر می‌رسد تغییر مربی در تابستان تصمیم درستی باشد.کورت زوما،‌ لوئیک رمی و جان تری به دلیل مصدومیت غایبان این بازی هستند. حضور کندی،‌ ادن هازارد و ویلیان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.


منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی که روز گذشته در قرعه کشی لیگ قهرمانان باید به مصاف رئال مادرید بروند نسبتا روزهای خوبی را سپری می‌کنند. آنها اخیرا موفق شدند با شکست پاری سن ژرمن از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان عبور کنند و برای اولین بار پا به نیمه نهایی این رقابت ها بگذارند.

سیتی برای حفظ سهمیه و اختلاف با منچستریونایتد به کسب پیروزی در این بازی به شدت نیاز مند است ولی بعید است یونایتد بتواند تا پایان فصل به سیتی برسد. رحیم استرلینگ غایب بزرگ سیتیزن هاست و حضور ونسان کمپانی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی:

1102685

دیدگاه‌ها