کد خبر : 1317982 | 28 فروردين 1395 ساعت 12:01 | 96.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوش خوشان مظلومی قبل از قتل! (عکس)

سرمربی استقلال غافل از این که چه نتیجه ای در پایان دربی در انتظارش است با خنده های جالب توجهی وارد ورزشگاه شد به امید این که رکوردهای خود در دربی را حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی که رکوردهای خوبی از خود در دربی های پایتخت به عنوان سرمربی استقلال برجا گذاشته بود این بار هم خیلی امیدوار بود که بتواند در این دربی که حکم فینال لیگ برتر را پیدا کرده و حساسیت خاصی داشت با دست پر زمین را ترک کند به همین خاطر در هنگام ورود به استادیوم و قبل از آغاز بازی حسابی شاد و خندان و با روحیه بود.

مظلومی خوش خوشان ورودی ورزشگاه را طی کرد و در طول مسیر هم با هر کسی که سلام و علیک می کرد روحیه بالایش برای دربی را نشان می داد نمی دانست چه بلاهایی قرار است در جدال 82 با رقیب سنتی سر خودش و تیمش بیاید! خوردن چهار گل و تحمل شکست سنگین برابر پرسپولیس برانکو نه تنها تمام آمارهایی که این مربی برجای گذاشته بود را از یادها برد بلکه باعث شد تا نماد 4 استقلالی ها هم با تردیدهای زیادی روبرو شود!

البته اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به عملکرد مظلومی در دربی داشته باشیم باید او را بازنده بزرگ این بازی قلمداد کنیم چون برخلاف همتای کروات خود هیچ برنامه تاکتیکی برای مهار نقاط قوت پرسپولیس نداشت و در عوض هر جور که رقیب دلش می خواست شاگردانش را رهبری کرد و تعویض هایش هم یکی پس از دیگری اشتباه از آب درآمد تا استقلال تلخ ترین شب ممکن را سپری کند.

1102713

عکس: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها