کد خبر : 1318765 | 31 فروردين 1395 ساعت 08:56 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

شبان، قاسمی نژاد و رفعتی گلزنان برتر هفته

جدول گلزنان دسته اول در پایان هفته 34

در هفته سی و چهارم امین قاسمی نژاد و محمود شبان در آخرین دقایق مسابقه دروازه تیم‌های شهرداری اردبیل و نساجی مازندران باعث برد شیرین فولاد یزد و ماشین سازی تبریز شدند و با تک گل 3 امتیازی خود، شادی را به طرفدارانشان هدیه کردند.

جدول گلزنان دسته اول در پایان هفته 34
به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و چهارم امین قاسمی نژاد و محمود شبان در آخرین دقایق مسابقه دروازه تیم‌های شهرداری اردبیل و نساجی مازندران باعث برد شیرین فولاد یزد و ماشین سازی تبریز شدند و با تک گل 3 امتیازی خود، شادی را به طرفدارانشان هدیه کردند.

محمود شبان؛ بازیکن تیم فولاد یزد در دقیقه 88 مسابقه این تیم با شهرداری دروازه تیم اردبیلی را گشود تا فولاد صاحب برد 0-1 شود و با یک پله صعود و جای گرفتن در رده هجدهم امیدهایش برای بقاء زنده بماند. دیگر بازیکنی که تک گلش باعث برد تیمش شد، امین قاسمی نژاد مهاجم مازندرانی ماشین سازی تبریز بود. این بازیکن با گشودن دروازه همشهریانش هم باعث برد ماشین سازی شد و هم امیدهای نساجی را برای صعود کم رنگ کرد.

زننده بیشترین گل هفته امیر رفعتی؛ بازیکن تیم گل گهر سیرجان بود. این بازیکن در دیدار با ایران جوان که با نتیجه 2-2 به پایان رسید زننده هر دو گل سیرجانی‌ها بود.

16 گل:

حمید کاظمی (نساجی مازندران)

11 گل:

مرتضی رنجبر (پارسه تهران)

بهرام رشید فرخی (مس رفسنجان)

امین قاسمی نژاد (ماشین سازی تبریز)

10 گل:

فرشید علیزاده (نفت مسجد سلیمان)

اکبر صغیری (آلومینیوم هرمزگان – نفت آبادان)

اویس کرد جهان (ایران جوان بوشهر)

8 گل:

میلاد سلیمان فلاح، مرتضی آقاخان (پیکان تهران)

جواد مولایی (آلومینیوم اراک)

حمید غلامی (فولاد یزد)

دیدگاه‌ها