کد خبر : 1318857 | 31 فروردين 1395 ساعت 13:52 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای دربی مرسی‌ساید هیجان زده‌ام

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که برای اولین حضورش در دربی مرسی ساید هیجان زده است.

کلوپ: برای دربی مرسی‌ساید هیجان زده‌ام
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه لک لک ها با وجود 10 تغییر نسبت به دیدار مقابل دورتموند توانستند 2-1 بورنموث را شکست دهند، حال آنها در خانه میزبان اورتون در دربی مرسی ساید خواهند بود. سرمربی آلمانی عنوان کرد که برای این دربی حساس آماده است.

او گفت:" پس از پیروزی مقابل دورتموند، در رختکن کمی راجع به بازی با بورنموث صحبت کردیم و فکر می‌کنم کسی زیاد گوش نمی‌کرد.آنها در فکر بازی با اورتون بودند و من هم مشکلی با این ندارم. موضوع جالبی است.برای بازی هیجان زده هستیم و این بازی برایمان خیلی مهم است. دربی ها همیشه حساس و سخت هستند زیرا باید فشار زیادی را تحمل کرد. هیچ برتری یا ضعفی در این بازی ها وجود ندارد.

من عاشق بازی های ویژه هستم. من از سال 2001 مربی گری کردم . حدود 15 سال است و تمام بازی‌ها برایم مهم بوده اند ولی این بازی ها ویژه هستند و متفاوت.در فصل اولم در دورتموند در سال 2008،چهارمین بازی ما با شالکه بود. باشگاه موفقیتی نداشت و تنها بازی که در طول سال حرف از آن بود، دربی روهر بود. در دورتموند می‌گویند که دربی از قهرمانی مهم‌تر است. این را می‌شود در بازی حس کرد.

از موقعی که به اینجا آمده ام، این را حس کردم که دربی بین دورتموند و شالکه خشن تر بود. به عنوان سرمربی دورتموند، من در خیابانی زندگی می‌کردم که دو همسایه ام طرفدار شالکه بودند. این را هر روز با پرچم‌هایشان نشان می‌دادند. من اورتونی ها را در خیابان دیدم و خیلی دوستانه با من برخورد کردند. یک راننده تاکسی هم داشتم که هوادار دورتموند بود. آنها خیلی برخورد خوبی داشتند."

دیدگاه‌ها