کد خبر : 1319259 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 08:50 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - وست برومویچ

آرسنال برای فرار از اعتراضات هوادارانش در دیداری خانگی به مصاف وست برومویچ آلبیون خواهد رفت.

پیش بازی آرسنال - وست برومویچ
به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر به خوبی می داند عدم پیروزی در خانه مقابل وست بروم چه پیامدهایی می تواند داشته باشد.

آرسنال


تساوی ناامید کننده خانگی مقابل کریستال پالاس، بار دیگر تبدیل به صحنه اعتراضات هواداران آرسنال در امیریتس شد. آن ها در واکنش به نمایش های ضعیف تیمشان کمترین بلیط ممکن در 10 سال اخیر را برای دیدار مقابل وست بروم خریداری کرده اند. مسئله ای که می تواند روی روحیه بازیکنان بسیار اثر گذار باشد.

آرسنال به طور کامل شانس قهرمانی را از دست رفته می بیند و اکنون سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز در خطر است. همین مسئله باعث شده تا ونگر تمام تمرکزش را روی پیروی خانگی در دیدار مقابل وست بروم قرار دهد. جک ویلشر، چمبرلین و سانتی کازورلا همچنان مصدومان آرسنال هستند و نمی توانند در دیدار مقابل وست بورم به میدان روند. عدم کسب پیروزی در این دیدار می تواند امیریتس را پنح شنبه شب بار دیگر برای ونگر و شاگردانش تبدیل به جهنم کند.

وست برومویچ آلبیون

وست بروم فاصله ای 10 امتیازی تا منطقه سقوط دارد و تقریبا خیالش از ماندن در لیگ برتر آسوده است. با این حال شاگردان تونی پولیس با توجه به پیروزی در دیدار رفت مقابل آرسنال از روحیه خوبی مقابل این تیم برخوردار هستند و امیدوارند تا در امیریتس نیز شگفتی سازی کنند.

آلکس پریچارد، کریس برانت و جیمز موریسون مصدومان وست بروم هستند و نمی توانند در دیدار دشوار مقابل آرسنال به میدان روند. وست بروم در 5 دیدار اخیرش تنها 1 پیروزی کسب کرده و فرم مناسبی ندارد. دیدار مقابل آرسنال بحران زده می تواند فرصت خوبی برای بازگشت این تیم به مسیر نتایج آیده آل باشد.

ترکیب احتمالی:

1103648

دیدگاه‌ها