کد خبر : 1319342 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 09:33 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پیروزی 4-0 مقابل اورتون در دربی مرسی ساید عنوان کرد که تیمش می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

کلوپ: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم
به گزارش "ورزش سه"،‌دیووک اوریجی،‌ممدو ساخو،‌دنیل استوریج و فیلیپه کوتینیو 4 گل لیورپول را در آنفیلد به ثمر رساندند.هر چند این پیروزی با مصدومیت اوریجی همراه بود و کام لیورپولی ها تلخ شد ولی سرمربی آلمانی عنوان کرد که تیمش می‌توانسته بیشتر گل بزند.

او گفت:" ما در فرم خوبی هستیم. فوتبال خوبی بازی کردیم،‌موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. ما خوب بودیم ولی معمولا بعد از برد 4-0 من لبخند به صورت دارد. دلیلش این است که با شما صادق هستم (مصدومیت اوریجی). اینگونه است،‌باید شرایط را قبول کرد و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. 3 روز دیگر یک بازی دیگر خواهیم داشت،‌یک جنگ واقعی.

من بازی نیوکاسل را مقابل سیتی دیدم و آنها خیلی فیزیکی بازی می‌کردند. سیتی برای قهرمانی لیگ می‌جنگد و باید به این موضوع احترام گذاشت. در 20 یا شاید 30 دقیقه پایانی به اندازه کافی جدیت به خرج ندادیم و فردا باید این موضوع را بررسی کنیم. اوضاع خوب بود،‌یک نتیجه خوب،‌یک کلین شیت و 4 گل. تمام تیم‌های بالای دست ما هم بردند بنابراین اتفاقی نیفتاد ولی ما باید تا جایی که می‌توانیم پیروز شویم."

دیدگاه‌ها