کد خبر : 1319358 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 11:37 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر دپورتیوو

اینیستا: جو فوق العاده ای بر بارسا حاکم است

بارسلونا که در بحران به سر می برد، شب گذشته به ناکامی های خود پایان داد و در زمین دپورتیوو به پیروزی خیره کننده 8-0 دست یافت.

اینیستا: جو فوق العاده ای بر بارسا حاکم است
به گزارش "ورزش سه"، بارسا از 4 بازی قبلی خود در لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده بود و همین مساله باعث شد تا اتلتیکو با این تیم هم امتیاز شده و رئال نیز به یک قدمی صدر برسد. پیروزی 8 گله شب گذشته بر دپورتیوو پایانی بود بر یک دوره افت بارسلونا و حالا این تیم برای کسب قهرمانی باید 4 بازی باقیمانده خود را نیز با برد پشت سر بگذارد.

اینیستا، کاپیتان بارسلونا در پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:" پس از یک دوره بد، کسب پیروزی با این اختلاف گل، لذتبخش و خوشحال کننده است. ذهنیتی که الان در تیم وجود دارد کسب پیروزی در هر 4 مسابقه باقیمانده و کسب عنوان قهرمانی است.

وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، همیشه برای تیم حاشیه درست می شود اما در ورزش، یک تیم خوب باید بر این حاشیه ها غلبه کند. مقابل والنسیا هم خوب بازی کرده بودیم اما در آن بازی بدشانسی های متعددی آوردیم و با وجود شایستگی شکست خوردیم. مجموعه بارسلونا، مجموعه پاک و سالمی است و جو فوق العاده ای بر تیم حاکم است. حالا فقط به پیروزی در 4 مسابقه باقیمانده فکر می کنیم."

دیدگاه‌ها