کد خبر : 1319629 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 14:30 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مصدومیت از ناحیه ران

رسمی: رونالدو بازی با رایووایکانو را از دست داد

تیم پزشکی رئال مادرید دقایقی پیش گزارش داد که کریستیانو رونالدو به دلیل کوفتگی عضلانی در ناحیه ران پای راست، بازی روز شنبه برابر رایووایکانو را از دست خواهد داد.

رسمی: رونالدو بازی با رایووایکانو را از دست داد
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 4شنبه شب موفق شد با سه گل ویارئال را در برنابئو شکست داده و به تعقیب بارسلونا و اتلتیکو ادامه دهد. مساله نگران کننده اما دقیقه 91 بازی رخ داد. وقتی رونالدو پس از ناکامی در زدن یک ضربه قیچی برگردان، با چهره ای جدی و در حالیکه پای خود را گرفته بود مستقیم راهی رختکن شد و رئال را ده نفره رها کرد. فوق ستاره پرتغالی البته عصر دیروز در اینستاگرام خود خطاب به هواداران رئال نوشت که مشکل او جدی نیست و بدین ترتیب تا حدود زیادی خیال رئالی ها را راحت کرد.

رونالدو ساعت 9.32 امروز صبح به وقت محلی به کلینیک لامورالخا رفت و پس از 50 دقیقه انجام معاینات دقیق پرشکی، آنجا را به مقصد سالم بدنسازی کمپ والدبباس ترک گفت. تیم پزشکی رئال نیز پس از بررسی های دقیق، مشکل این بازیکن را جدی ندانست و گزارش داد که رونالدو تنها بازی روز شنبه برابر رایو را از دست خواهد داد ولی برای بازی حساس روز چهارشنبه مقابل منچسترسیتی، در دسترس کادر فنی رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها