کد خبر : 1319752 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 20:22 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

این قدرتمندترین ملوان در لیگ بود

جلالی:مدیرعامل نمی‌خواست به میدان بیاییم

سرمربی نارنجی پوشان که به شدت از داوری بازی برابر ملوان ناراحت بود می گوید داور در صحنه های به ثمر رسیدن گل های دوم و سوم حریف داور میدان قضاوت نادرستی داشت.

جلالی:مدیرعامل نمی‌خواست به میدان بیاییم
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی بعد از بازی تیمش در برابر ملوانی ها که منجر به شکست تیمش شد در نشست مطبوعاتی گفت: از ابتدای لیگ پانزدهم تاکنون کسی ملوان را با این قدرت ندیده بود و ما هم تلاش کردیم تا یک بازی خوب را از خود به نمایش بگذاریم. خدا مهرداد اولادی را رحمت کند ولی اتفاقی که برای او افتاد باعث شد تا ملوانی‌ها با انگیزه‌ بالاتری فوتبال بازی کنند.

او ادامه داد: ملوان با کیفیت بالایی فوتبال بازی می‌کرد و حتی اگر داوری دخالت هم نمی‌کرد شاید آنها برنده میدان بودند اما متاسفانه امروز قضاوت واقعا ضعیف بود. از داوری به شدت ناراحتم و معتقدم داور بازی نتیجه را رقم زد. روی گل دوم و گل سوم که از روی ضربه پنالتی به ثمر رسید اعتراض داشتم و معتقدم داور در این دو صحنه اشتباه کرده است.

سرمربی سایپا ادامه داد: وضعیت داوری آنقدر وخیم بود که مدیرعامل ما در بین دو نیمه گفت اصلاً نمی‌خواهد در نیمه دوم به میدان بروید. ما به میدان آمدیم و بازی کردیم اما ای کاش داوری منصفانه بود.  ما نباید تاوان ضرری که ملوان کرده را بدهیم. این مدل قضاوت کردن مخصوصا در نیمه اول مرا متعجب کرد و اصلاً برایم قابل قبول نبود اگر کار منصفانه و عادلانه پیش می‌رفت هیچ اعتراضی نمی‌کرد.

دیدگاه‌ها