کد خبر : 1319767 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 20:56 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

این برد به عشق اولادی و تماشاگران رقم خورد

احمدزاده: قولمان به مهرداد را عملی کردیم

سرمربی ملوانی ها می گوید در دو روز گذشته بدترین لحظات عمرشان را پشت سر گذاشتند و تلاش بسیاری داشتند تا بازیکنان برای این بازی آماده شوند.

احمدزاده: قولمان به مهرداد را عملی کردیم
به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی تیمش در برابر سایپا گفت:

به قول مان عمل کردیم
خدا را شکر می‌کنم که امروز بازی خوبی کردیم و با حمایت ویژه تماشاگران و همت بازیکنان توانستیم به قولی که به روح مهرداد اولادی داده بودیم، عمل کنیم. این سه امتیاز بسیار شیرین و سرنوشت‌ساز بود.

بازهم هواداران پشت مهرداد بودند
تماشاگران امروز واقعاً سنگ تمام گذاشتند و مثل همیشه آخرین پناه برای مهرداد اولادی بودند. آنها هیچ زمانی پشت او را خالی نکردند و خود مهرداد نیز این موضوع را می‌دانست. بازیکنان ما امروز واقعاً با انگیزه بازی کردند و در یک شرایط سخت و در مقابل تیمی که انگیزه داشت به پیروزی رسیدند.

می توانستیم به گل چهارم برسیم
البته در نیمه اول به‌غیر از یکی یا دو مورد سایپایی‌ها فرصت خطرناکی نداشتند و تنها در 10 دقیقه پایانی بازی که استرس تیم ما بالا رفت و یک عقب‌نشینی بد موقع داشتیم توانستند حمله کنند و به گل دوم برسند. در مابقی زمان بازی تیم ما واقعاً بهتر بود و موقعیت گل‌ خوبی داشتیم. اگر شانس می‌آوردیم می‌توانستیم به گل چهارم نیز برسیم. در کل بازی بسیار خوب بود و خوشحالم که توانستیم این سه امتیاز را بگیریم.

این دو روز بدترین لحظات عمرمان بود
همان طور که بازیکنان ما بعد از فوت مهرداد انگیزه به دست آوردند تا این پیروزی را به او تقدیم کنند در نقطه مقابل این اتفاق بسیار بد و ناخوشایند می‌توانست تاثیرات منفی فراوانی روی تیم ما بگذارد. در دو روز گذشته بدترین لحظات عمرمان را پشت سرگذاشتیم و واقعاً تلاش کردیم که در این شرایط سخت بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. مطمئناً حضور این همه تماشاگر به ما کمک کرد. اما بازهم می‌گویم با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها این سه امتیاز به عشق تماشاگران و به عشق مهرداد اولادی رقم خورد.

امیدوارم در بازی های بعدی از همه پتانسیل تیم استفاده کنم
نمی‌دانم در نیمه دوم بازی با تراکتورسازی چرا بازی به خشونت کشیده شد و چرا این اتفاق افتاد، اما باید به این موضوع اشاره کنم که شرایط مازیار زارع و حسینی را خوب ندیدم و امیدوارم بتوانم برای دو بازی آینده از تمام پتانسیل تیمم استفاده کنم. بازی با تراکتورسازی و صبا در انزلی برای ما بسیار مهم است و ما بازی آخر را به امید خدا فقط برای زیارت به مشهد خواهیم رفت. امیدوارم بازی آخرمان تشریفاتی باشد.

دیدگاه‌ها